گوگل نسخه ی وب جیمیل را در زمینه طراحی به روزرسانی خواهد کرد

گوگل نسخه ی وب جیمیل را در زمینه طراحی به روزرسانی خواهد کرد

طراحی به روزرسانی شده نسخه ی وب جیمیل توسط گوگل

بر اساس گزارش های رسیده از کمپانی گوگل، این شرکت تصمیم دارد پس از مدت‌ها، طراحی نسخه ‌ی وب سرویس جی میل را باز طراحی و به‌ روزرسانی کند. شرکت گوگل نیت دارد طراحی جدیدی برای محیط کاربری نسخه‌ ی وب جی میل معرفی کند. این شرکت در ایمیلی که به مدیران جی سوییت ارسال کرده است، از وجود چند قابلیت جدید در این طراحی خبر داده که قرار است برای کاربران جی میل معمولی نیز در دسترس قرار بگیرد. گوگل یک نمای جدید به همراه قابلیت ‌هایی مانند پاسخ هوشمند، امکان به خواب فرو بردن ایمیل‌ها و پشتیبانی از حالت آفلاین را برای نسخه‌ی وب جی میل وعده داده است.

گوگل به طور خاص مشخص نکرده است که طراحی جی میل جدید به چه شکل خواهد بود اما این شرکت طراحی جدیدی برای گوگل کلندر ارائه داده است. در این طراحی، آیکون ‌های تقویم و رنگ‌ ها متحول شده‌اند و باکس رویدادها شکیل تر شده اند. در مجموع می ‌توان گفت طراحی نسخه‌ ی وب تقویم گوگل تا حد زیادی شبیه نسخه‌ی موبایل آن شده است. بنابراین می‌ توان حدس زد که جی میل نیز به همین شکل به‌ روزرسانی شود. گوگل در سال ۲۰۱۴ طراحی جی میل را در قالب نرم افزاری مجزا به نام اینباکس تغییر داد ولی در مورد طراحی نسخه ‌ی وب این سرویس تا حالا اقدامی صورت نگرفته است.

طراحی دوباره جی میل در هفته‌ های آتی برای کاربران جی سوییت و جی میل در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت گوگل هم اکنون  مشغول تست افزونه‌ های مهم کروم است تا قبل از ارائه‌ ی گسترده‌ ی جی میل جدید از سازگاری آن مطمئن شود.

یکی از مدیران روابط عمومی شرکت گوگل، طی ایمیلی صحت موضوع مورد بحث را تأیید کرده و نوشته است: ما در تلاش هستیم تا به‌ روزرسانی‌ های عمده ‌ای را برای جی میل ارائه دهیم؛ هرچند این تغییرات هنوز در مراحل اولیه انجام کار هستند. کمی زمان نیاز است تا به مرحله‌ ی اعلام این تغییرات برسیم، پس فعلا این موضوع را نشنیده بگیرید تا زمان آن فرا برسد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *