گوشی های رجیستر نشده و آینده ای که برای آن ها در پیش است

گوشی های رجیستر نشده و آینده ای که برای آن ها در پیش است

گوشی های رجیستر نشده و آینده ای که برای آن ها در پیش است

در حال حاضر بازار موبایل با اوضاع بدی دست و پنجه نرم می کند؛ برخی از گوشی ها هستند که به علت رجیستر نشدن در حال قطع شدن هستند و گوشی های آیفون یکی از این موارد می باشد که دچار اوضاع بدی گشته و بسیاری از این گوشی ها وارد طرح رجیستر نشده اند و همین امر موجب شده تا ارتباط آن ها قطع شود.

با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده افرادی که دارای گوشی های اپل هستند باید در مدت یک ماه گوشی هوشمند خود را در طرح رجیستری ثبت نمایند. این طرح از14 آذر ماه آغاز شده و یک ماه پس از آن به اتمام خواهد رسید و هر روزه شاهد اعلام گزارش هایی هستیم که نشان می دهد سرویس برخی از گوشی هایی که در بازار وجود دارد قطع می شود و گوشی های اپل نیز در این بین قرار دارند. دارندگان گوشی های هوشمند باید نام و مشخصات گوشی خود را در شبکه ثبت کنند تا گوشی آن ها به ادامه فعالیت های خود بازگردد.

چگونه یک گوشی رجیستر نشده شناخته می شود

در حال حاضر گوشی های بسیاری در بازار موبایل وجود دارد که رجیستر نشده اند و سیستم ارتباطی آن ها قطع شده است. این درحالی است که فروشندگان این محصولات اعلام کرده اند مشتریانی که اقدام به خرید این گوشی ها نموده اند اطلاعات کاملی از جریان طرح رجیستری داشته و می دانستند در صورت عدم ثبت گوشی هوشمند خود در این طرح سرویس های مخابراتی آن ها قطع خواهد شد اما با این حال این محصولات را خریداری نموده اند.

با توجه به این در حال حاضر افراد بسیاری هستند که به بازار موبایل مراجعه کرده و اعتراضاتی را مبنی بر قطع سرویس مخابراتی گوشی های هوشمند خود ابراز داشته اند. فروشندگانی که با این قبیل مشکلات مواجه بوده اند امیدوار هستند به زودی این مشکل بر طرف شده و راه حلی برای اتصال مجدد این دستگاه ها به سرویس های مخابراتی ارائه خواهد شد.

با توجه به گزارش هایی که از سوی دبیر مجمع واردکنندگان گوشی های تلفن همراه ارائه شده گوشی هایی که سرویس های مخابراتی برای آن ها قطع شده است به عنوان یک کالای قاچاق محسوب می شوند و از آنجایی که ورود کالای قاچاق به کشور به عنوان یک جرم به حساب می آید این قبیل گوشی ها نمی توانند به هیچ نحوی در طرح رجیستری شبکه های مخابراتی وارد شوند و به این ترتیب شناسایی می شوند.

گوشی های مسافرتی که وارد می شوند چه تکلیفی دارند؟

در خصوص گوشی هوشمند افرادی که به عنوان میهمان وارد کشور شده اند ابتدا اعلام شده بود که می توانند تا یک ماه به عنوان میهمان در این کشور باشند اما حالا باید به محض اینکه وارد کشور می شوند و در هفته اول حضور خود گوشی خود را رجیستر نمایند تا بتوانند از سرویس های مخابراتی که در اختیار آن ها قرار داده می شود استفاده نمایند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *