گلکسی نوت 9 به همراه بیکسبی 2 ارائه خواهد شد

گلکسی نوت 9 به همراه بیکسبی 2 ارائه خواهد شد

همراهی گلکسی نوت9 با بیکسبی2

بر اساس گزارشات جدیدی که به دست آمده است نشان می دهد که Galaxy Note9 سامسونگ به همراه جدیدترین نسخه دستیار صوتی هوشمند سامسونگ و یا همان بیکسبی2 همراهی خواهد کرد.

Galaxy Note9 سامسونگ نسبت به نسل های قبلی این سری و حتی پرچمداران سامسونگ با تغییرات و بهبودهایی به بازار عرضه خواهد شد. یکی از این تغییرات می توان به بهبود قلم S PEN همراه با افزایش ظرفیت باتری اشاره نمود. طبق آخرین گزارش به دست آمده نشان داده است که ظرفیت باتری گلکسی نوت9 سامسونگ 4000میلی آمپر ساعت خواهد بود که بزرگ ترین باتری استفاده شده در بین پرچمداران سامسونگ تا به این زمان است.

البته این را بدانید که این تنها تغییری نیست که در Galaxy Note9 ایجاد شده است و همچنین نباید قلم S PEN را از یاد برد. قلم جدید استفاده شده در این گوشی از وجود ارتباط بلوتوث در کنار باتری داخلی استفاده خواهد کرد که مطمئناً قابلیت های این قلم را افزایش خواهد داد.

ولی باید دگرگونی و پیشرفت های نرم افزاری Galaxy Note9 را نیز یادآوری کرد. بر اساس گزارشات جدید منتشر شده، Galaxy Note9 به همراه جدیدترین نسخه ی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ عرضه می شود. بیکسبی2 دارای امکاناتی مانند پردازش زبان طبیعی، قدرت پاسخگویی سریع همینطور قدرت کاهش نویز صدای شنیداری است.

سامسونگ علاوه بر این در نظر دارد تا امکان استفاده از امکانات دستیار صوتی هوشمند خود را در دومین نسخه گسترده تر از پیش نماید و اپلیکیشن ها و سرویس های غیرپیش فرض را نیز از امکان استفاده از این دستیار صوتی هوشمند بهره مند نماید. طبق شنیده هایی که وجود دارد سامسونگ API و SDKهای مورد نظر را گسترده تر کرده است.

شرکت سامسونگ تقریبا 25درصد بازار گوشی های هوشمند در آمریکا را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل پیش بینی می شود با توجه به سهم سامسونگ در بازار آمریکا، امکان استفاده از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی2 در دیگر اپلیکسشن ها و سرویس ها با استقبال خوبی از طرف مخاطبان و توسعه دهندگان در بازار آمریکا مواجه شود.

سامسونگ در نظر دارد دستیار صوتی هوشمند بیکسیبی را در وسایل خانگی و گجت های دیگر خود هم استفاده کند. یکی از گجت هایی که به نظر می رسد در آینده ی نه چندان دور به واسطه سامسونگ به بازار عرضه شود، می توان به اسپیکر هوشمند بیکسیبی اشاره کرد که این دستیار صوتی هوشمند را به کار خواهد برد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *