گلکسی تب اکتیو 2 تحولی در دنیای تبلت های دیجیتالی

گلکسی تب اکتیو 2 تحولی در دنیای تبلت های دیجیتالی

گلکسی تب اکتیو 2 تحولی در دنیای تبلت های دیجیتالی

پس از مدت ها که د رخصوص تبلت جدید کمپانی سامسونگ شایعاتی بر سر زبان ها افتاده بود اکنون این شرکت عظیم دیجیتالی از جدیدترین تبلت ساخت خود با نام گلکسی تب اکتیو 2 رونمایی کرده است. این تبلت تازه تولید شده چند هفته پیش در بنچمارک دیده شده بود و چند روز پیش هم اخباری در خصوص آن شنیده می شد ولی حالا کمپانی سامسونگ به طور رسمی آن را معرفی کرده است.

مشخصات گلکسی تب اکتیو 2

گلکسی تب 2 دارای یک صفحه نمایش هشت اینچی می باشد و یک تبلت حرفه ای است که در واقع در طراحی آن از افراد حرفه ای الهام گرفته شده و به عنوان یک تبلت مشتری محور از ماه اکتبر در خرده فروشی ها عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. اگر دارای کسب و کار مختلفی هستید به راحتی می توانید از گلکسی تب اکتیو استفاده کرده و در محیط های صنعتی آن را به کار بگیرید.

مشخصات گلکسی تب اکتیو

گلکسی تب اکتیو

گلکسی تب اکتیو

در موردد طراحی این تبلت جدید کمپانی سامسونگ از سیستم عامل اندروید با نسخه 7.1 نوقا استفاده کرده است و از نظر ظاهری در نظر هر بیننده ای بسیار زمخت و عجیب دیده می شود. کمپانی بزرگ سامسونگ برای این مدل از تبلت های خود از پردازنده ای دو ساله ای استفاده کرده است که به پردازنده های میان رده معروف هستند. در خصوص باتری ای که کمپانی سامسونگ برای این دسته از تبلت ها استفاده کرده باید بگوئیم باتری خیلی با کیفیتی نیست و نمی توان خیلی از آن به راحتی استفاده کرد.

در بازارهای موبایل و تجهیزات دیجیتالی می بینید که تلفن های هوشمند بسیار زیادی وجود دارد که ظرفیت باتری آن ها از مرز چهار هزار و چهارصد و پنجاه میلی آمپر ساعت هم عبور کرده و تراشه های هشت هسته ای اکسینوس 7870 به دلیل اینکه در طراحی دستگاه های ضعیفی همچون گلکسی جی 7 که در سال 2016 معرفی شده بود و یا گلکسی تب ای 10.1 که آن هم تبلتی برای سال 2016 بود استفاده می شود و تراشه ی چندان قدرت مندی به حساب نمی آیند. اما بهترین کار این است که کمی خوش بینانه تر به ماجرا نگاه کنیم. اگر شما به عنوان یک کاربر از این تبلت خریداری کرده و از وضعیتی که باتری آن دارد ناراضی هستید سامسونگ این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید این مدل از باتری را با یک باتری قوی تر تعویض کرده و تبلت خود را استفاده کنید.

سامسونگ در خصوص این تبلت های جدید خود نیز توانسته گواهینامه ی آی پی شصت و هشت را دئریافت کند. محصولاتی که بتوانند این گواهینامه را به دست بیاورند به عنوان محصولات مقاوم در برابر آب و گردو خاک شناخته می شوند و گلکسی تب اکتیو 2 نیز این خصوصیت و ویژگی را دارا می باشد. گلکسی تب اکتیو 2 که محصول جدید کمپانی سامسونگ در زمینه تبلت ها می باشد توانسته گواهینامه ی MIL-STD-810 را کسب کند.

این گواهینامه برای هر محصول دیجیتالی نشان دهنده ی آن است که محصول فوق می تواند در برابر فشارهای زیادی که به آن وارد می شود و نیز زمانی که در درجه حرارت بالایی قرار گرفته و یا از ارتفاع بلندی سقوط می کند مقاومت بالایی داشته و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. گلکسی تب اکتیو 2 سسامسونگ با تمام ویژگی هایی که بر شمردیم دارای رم سه گیگابایتی بوده و با این میزان حافظه مشخصات داخلی ان به اتمام می رسد.

گلکسی تب اکتیو

گلکسی تب اکتیو

ویژگی های صفحه نمایش گلکسی تب اکتیو 2

صفحه نمایشی که برای تبلت های جدید سامسونگ استفاده شده است 8 اینچ بوده و دراری رزولوشنی به میزان هزار و دویست و هشتاد در هفتصد و بیست پیکسل می باشد. برخی از کاربران محصولات سامسونگ از این میزان رزولوشن چندان راضی ب نظر نمی رسند ولی با این حال عده دیگری از افرادی که مقاومت در برابر آب و رطوبت و یا حتی راحتی کار با دستکش برایشان اهمیت دارند مطمئنا این دسته از تبلت های سامسونگ می تواند گزینه خوبی برای آن ها باشد چرا که سامسونگ این امکانن را در طراحی این تبلت جدید قرار داده که شما می توانید حتی زمان هایی که دستکش به دست دارید نیز با این تبلت کار کنید بدون اینکه نیازی به درآوردن دستکش خود داشته باشید.

دوربین گلکسی تب اکتیو 2

کمپانی سامسونگ در طراحی گلکسی تب اکتیو 2 از دو دوربین استفاده کرده است که دوربین اصلی آن 8 مگا پیکسل می باشد اما دوربینی که به عنوان دوربین سلفی قرار داده شده است 5 مگاپیکسل می باشد. سامسونگ بیان کرده که این تبلت جدید می تواند به اینترنت متصل شده و در طراحی آن از حسگر انگشتی هم استفاده شده است. گلکسی تب اکتیو 2 دارای تکنولوژی تشخیص چهره می باشد و قلم اس پن نیز در این مدل از تبلت ها وجود دارد.

علاوه بر نکاتی که بیان شد سامسونگ در خصوص گلکسی تب اکتیو 2 اینگونه گفته که این تبلت جدید دارای یک دست بند نگهدارنده می باشد که موجب می شود در محل کار خود بهتر و راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید. با اینکه هنوز سامسونگ قیمت کلی این تبلت ها را اعلام نکرده اما در خصوص مدل پایه ی تبلت های گلکسی تب اکتیو 2 قیمت 500 یورو اعلام شده که این قیمت تنها در کشورهای آفریقایی و اروپایی و آسیایی می باشد.

سامسونگ با تولید این مدل از تبلت های خود توانسته تلفن های هوشمند را در محیط های صنعتی نیز وارد کند که مقاومت این تبلت ها باعث شده افراد بسیاری برای محل کار خود آن را انتخاب کرده و در مواقع بارانی با خیال راحت از آن استفاده می کنند و از بابت پرت شدن آن از ارتفاع بلند دیگر نگرانی ای ندارند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *