گلکسی اس9 سامسونگ و استقبالی کمتر از پیش بینی های اولیه برای پیش فروش آن

گلکسی اس9 سامسونگ و استقبالی کمتر از پیش بینی های اولیه برای پیش فروش آن

استقبال کمتر از پیش بینی های سامسونگ در پیش فروش گلکسی اس9

کمپانی کره ای سامسونگ در سال جاری میلادی پرچم داران جدید خود را به نام های گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس معرفی نمود که از لحاظ سخت افزاری و دوربین توسعه بسیاری در مقایسه با نسل های قبل پیدا کرده اند و به عنوان دو گوشی هوشمند با کیفیت می توانند مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. کمپانی سامسونگ چند روز پس از معرفی و رونمایی رسمی از این دو گوشی هوشمند پیش فروش نسخه استاندارد آن را آغاز نمود که در گزارش های اولیه ای که در خصوص استقبال از پیش فروش این گوشی کهکشانی منتشر شده بود میزان بسیار کمتری از چیزی که سامسونگ انتظار داشت صحبت شده است و این مساله نشان می دهد پیش فروش گوشی هوشمند گلکسی اس9 بسیار کمتر از انتظار این کمپانی کره ای می باشد.

پس از کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار شد کمپانی کره ای سامسونگ به عنوان یکی از غول های دنیای فناوری پیش فروش پرچم داران جدید خود را آغاز نموده است. پیش بینی های اولیه ای که در خصوص پیش فروش این مدل از گوشی های سامسونگ وجود داشته نشان می داد که این دو گوشی هوشمند بسیار بیشتر از نسل قبل از خود به فروش خواهند رسید اما در حال حاضر آمارهایی منتشر شده است که نشان می دهد میزان استقبال از پیش فروش این گوشی های هوشمند بسیار کمتر از حد انتظار سامسونگ می باشد و روایت متفاوتی را مطرح می کند. با توجه به اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفته است میزان فروش گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ بسیار پائین تر از پیش بینی های اولیه می باشد و حتی نسبت به پیش فروش نسل قبل سامسونگ نیز پائین تر است که موجب می شود سامسونگ به دنبال راهکار بهتری برای فروش پرچم داران جدید خود باشد.

با توجه به آمارهایی که ارائه شده است پیش فروش گوشی هوشمند گلکسی اس9 در مقایسه با نسل پیش از آن دارای میزان برابر و یا حتی کمی پائین تر می باشد. با این وجود منابعی که به کمپانی سامسونگ نزدیک تر هستند ادعا کرده اند که پیش فروش گلکسی اس9 سامسونگ به مانند نسل قبل از آن می باشد. منبعی که این اطلاعات را در اختیار قرار داده اشاره کرده که شروع پیش فروش دقیقا دو روز بعد از معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند آغاز شده تا به این ترتیب میزان پیش فروش بیشتر از حد انتظاراتی باشد که سامسونگ در ابتدا داشته است. این درحالی است که نسل پیشین پرچم داران سامسونگ هشت روز پس از رونمایی این گوشی های هوشمند آغاز شده بود و توانست عملکرد مالی بسیار خوبی را از خود نشان بدهد.

یکی از منابعی که اطلاعات زیادی را در مورد اپراتورهای مخابراتی در اختیار دارد عنوان کرده که پرچم داران جدید سامسونگ به غلت شباهت ظاهری بسیاری که با نسل پیش از آن دارند دارای پیش فروش و استقبال بسیار کمی بوده اند. گوشی هوشمند گلکسی اس9 دارای شباهت ظاهری بسیاری به نسل پیش از خود می باشد و با این شباهت بسیار وارد بازار خواهد شد ولی این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل قبل از آن از ویژگی ها و مشخصات فنی بسیار متفاوتی برخوردار است که همین عامل موجب برتری این گوشی نسبت به نسل پیشین آن خواهد بود.

کمپانی سامسونگ نوز به صورت رسمی آمار و اطلاعاتی را در خصوص فروش پرچم داران کهکشانی خود ارائه نداده است. این کمپانی در پیش بینی های اولیه خود اعلام کرده بود که احتمال دارد در مقایسه با مدل های قبلی میزان فروش بالاتری را داشته باشد و پیش فروش بسیار بالایی را برای پرچم داران جدید خود عنوان کرده بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *