گسترش حالت عکاسی پرتره توسط اینستاگرام

گسترش حالت عکاسی پرتره توسط اینستاگرام

اینستاگرام و افزودن حالت پرتره به آن

طی چند وقت اخیر شایعاتی منتشر شد که نشان می داد قرار است ویژگی هایی همچون تماس صوتی و تصویری به اینستاگرام افزوده خواهد شد و در حال حاضر نیز این گونه به نظر می رسد که ویژگی عکاسی پرتره نیز در آینده ای نه چندان دور به این برنامه کاربردی افزوده می گردد. از شواهد موجود اینگونه بر می آید که اینستاگرام در حال حاضر در حال بررسی ویژگی جدید برای برنامه موبایل خود می باشد.

چند روز پیش اعلام گردید که قرار است پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری به عنوان جدیدترین قابلیت های اینستاگرام به این برنامه کاربردی افزوده گردد و حالا وب سایت تک کرانچ نیز اعلام کرده است که در خصوص افزودن حالت پرتره به این برنامه کاربردی نیز شواهد جدید به دست آمده است. در گوشی های هوشمند حالت پرتره به ویژگی ای گفته می شود که بر اساس آن پس زمینه ای که برای تصویر وجود دارد به صورت مصنوعی تار خواهد شد و سوژه مورد نظر با تاکید بیشتری نشان داده خواهد شد.

وب سایت تک کرانچ در گزارشی که منتشر کرده آیکون جدیدی را در نسخه برنامه اینستاگرام نشان می دهد. این آیکوون به نام آیکون شاتر پرتره معرفی می شود و ظاهرا در بخش رابط دوربین استوری هایی که برای اینستاگرام وجود دارد دیده می گردد و کاربران قادر خواهند بود از میان حالت های مختلفی که برای عکس برداری وجود دارد یکی از آن ها را به دلخواه خود انتخاب نمایند. تا کنون این آیکون تنها در نسخه اندرویدی اینستاگرام دیده شده است اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در نسخه ی آی او اس نیز مورد بررسی باشد.

در هفته ی گذشته آیکون های تماس صوتی و تصویری در اینستاگرامی که در نسخه اندرویدی بود دیده شدند و تولید کنندگان و توسعه دهندگان در مدت زمانی چند ساعته موفق شدند وجود این ویژگی را در نسخه آی او اس نیز ببینند. هم اکنون گوشی های هوشمندی همچون آیفون10 و گوگل پیکسل2 دارای قابلیت اختصاصی پرتره می باشند و کاربران قادر هستند تصاویر پرتره ای را که با دوربین گوشی خود ثبت کرده اند به سادگی وارد اینستاگرام نمایند اما استفاده مستقیم از چنین قابلیتی در برابر اسنپ چت می تواند به عنوان یک امتیاز مهم برای اینستاگرام به شمار بیاید و کاربرد بسیار زیادی را نیز داشته باشد.

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *