گجت های فوق العاده ای که برای ماجراجویی است

گجت های فوق العاده ای که برای ماجراجویی است

گجت های فوق العاده ای که برای ماجراجویی است

برای اینکه بتوانید یک ماجراجویی فوق العاده ای را تجربه کنید بهتر است که لوازم و تجهیزات مورد نیاز را همراه تان داشته باشید. در این مجموعه گجت ها نیز وجود دارند. ما در این مطلب گجت هایی که برای ماجراجویی هیجان انگیز لازم است را به شما معرفی می کنیم.

وسایل مهمی که برای یک ماجراجویی مناسب است. چون هیچکس نمی خواهد که بارش را سنگین کند و چیزی را با خود ببرد که هیچ استفاده ای از آن نخواهد کرد. در این روزها گجت ها عضوی از وسایل مورد نیاز سفرها به حساب می آیند که باعث شده است تا کار مسافران راحت تر شود. اگر می خواهید با این گجت ها آشنا شوید می توانید این مطلب را بخوانید.

1-GoPro Hero 5

گجت ها

گجت ها

دوربین های Go Pro علاوه بر اینکه از جذابیت خاصی برخوردارند بلکه برای هر سفر ماجراجویانه ای لازم می باشد. شما می توانید این دوربین را به هر جایی که بروید مانند اسکی ، قواصی ، کوه نوردی و پیاده روی آن را با خود ببرید. شما می توانید با استفاده از این دوربین فیلم های شگفت انگیزی را بگیرید. علاوه بر آن تمام امکاناتی که همراه این دوربی است می تواند عکس های جذابی را برای تان به ثبت برساند. این دوربین به فعال کننده صوتی ، بلوثوت و وای فای مجهز می باشد. همچنین به خاطر ضد آب بودن آن می توانید تا عمق ده متری زیر آب ببرید.

۲. چمدان هوشمند Bluesmart

گجت

گجت

یکی از معروف ترین چمدان های دنیا چمدان Bluesmart One می باشد. این چمدان هوشمند در برابر آب نیز مقاوم است. علاوه بر آن با دوان است و تمام نیازمندی هایی که یک چمدان بین المللی دارد را فراهم می کند. ولی قسمت تکنولوژیکی این چمدان این است که دارای یک باتری و دو پورت یو اس بی برای شارژ آن می باشد و به شما این اجازه را می دهد که با استفاده از این چمدان هر دستگاه هوشند دیگری را تا شش بار شارژ کنید. همین طور حاوی جی پی اس می باشد تا هر وقت که بخواهید بتوانید آن را پیدا کنید. همچنین کنترل از راه دوری برای قفل کردن دارد که می توانید با استفاده از گوشی آن را هدایت کنید.

۳. goTenna

گجت

گجت

این دستگاه شگفت انگیز به شما این امکان را می دهد تا زمانی که تلفن تان آنتن نمی دهد و یا اینکه از پوشش وای فای خارج شده اید می توانید با استفاده از آن پیامک بدهید و یا اینکه موقعیت مکانی تان را ارسال کنید. یکی دیگر از نکات مهمی که در مورد این وسیله وجود دارد دانلود نقشه آفلاین می باشد. این وسیله برای زمانی که به تفریح می روید و پوشش ارتباطی ندارید چیز بسیار مناسبی می باشد. همچنین برای سفرهای خارجی نیز مورد بسیار خوبی است و می توانید با استفاده از آن به دوستان و آشنایان تان پیام بدهید. این وسیله را می توانید در ایران هم پیدا کنید و آن را تهیه کنید.

۴. Feiyu SPG 360° Gimbal

گجت

گجت

کسانی که علاقه به عکاسی دارند می توانند از این وسیله استفاده کنند. تمام افراد در سفرهای ماجراجویی شان عکس های زیادی را ثبت می کنند. این وسیله امکان این را به شما می دهد که عکس هایی که میندازید تار و یا خراب نشود. این وسیله امکاناتی چون تنظیم گیره برای همه موبایل ها و حتی گیره مخصوص برای عکاسی منظره و چهره و دسته ای برای گرفتن عکس سلفی ، فیلم برداری و عکاسی را دارد.

  1. پهباد DJI Phantom 4

    گجت

    گجت

بهترین وسیله ای که می توانید با خود به ماجراجویی ببرید پهباد DJI Phantom 4 می باشد. این مدل در بازار حرفه ای ترین و بهترین در نوع خود است. تجهیزاتی که این وسیله دارد عبارتند از : گیره مخصوص و پیشرفته تنظیم دوربین ، جی پی اس ، پرواز و فرود اتوماتیک و فیلم برداری 4K ultra HD.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *