کم حجم ترین کابل شارژر USB برای موبایل های هوشمند

کم حجم ترین کابل شارژر USB برای موبایل های هوشمند

کم حجم ترین کابل شارژر USB برای موبایل های هوشمند

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از حمل کردن کابل شارژر گوشی با خود به این طرف و آن طرف خسته شده باشید. در این صورت تنها وسیله ای که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که شما را راحت کند ، خرید یک کال شارژ یو اس بی (CulCharge) می باشد. نکته قوت و جالب این کابل شارژر این است که می توانید به راحتی روی دسته کلید خود بگذارید و آن را حمل کنید.

از این کابل هم می توان به عنوان یک فلش مموری استفاده کرد و هم برای شارژ آیفون و آی پد قابل استفاده می باشد. با این کابل می توانید موبایل خود را از طریق مختلف مانند: لپ تاپ ، اتومبیل ، پرینتر ، کامپیوتر های خانگی ، دستگاه های بازی و خیلی از دستگاه های دیگر که الکترونیکی می باشند ، شارژ نمایید. این کابل می تواند بهترین انتخاب برای کسانی که زیاد در سفر و حرکت هستند باشد.

شارژر

شارژر

 

از این کابل ، در حال حاضر چهار مدل وجود دارد و کاربران می توانند تمام دستگاه های خود به جز iOS را با آن شارژ نمایند. این کابل به خاطر اندازه کوچکی که دارد به راحتی در جیب شما جا می شود بدون آن که سیم اضافه ای از درون جیب شما بیرون بزند. قیمت این کابل مقرون به صرفه است و برای شارژ هر مدل تلفن همراهی قابل استفاده می باشد.

شارژر

شارژر

طول این شارژر حدود شش سانی متر می باشد و نکته قابل توجه این است که بسیار باریک است. قیمت این شارژر برای موبایل های آیفون حدود هشتاد هزار تومان و برای موبایل های اندروید حدود سی و هشت هزار تومان می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *