کمپانی سامسونگ و ارائه فهرست لوازم جانبی گوشی هوشمند اس9 و اس9 پلاس

کمپانی سامسونگ و ارائه فهرست لوازم جانبی گوشی هوشمند اس9 و اس9 پلاس

 کمپانی سامسونگ و ارائه فهرست لوازم جانبی گوشی هوشمند اس9 و اس9 پلاس

کمپانی سامسونگ در خصوص لوازم جانبی هایی که برای گوشی هوشمند گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن مورد نیاز است فهرستی را در نظر گرفته است که این فهرست در خرده فروشی ای که به صورت آنلاین کار می کند منتشر شده که موجب شده رنگ بندی این گوشی های مدرن فاش شده و اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست بیاید.

لیستی از لوازم جانبی گوشی های اس9 و مدل پلاس آن در یک خرده فروشی دیده شده است که نشان می دهد این کمپانی در خصوص گوشی هوشمند خود از چه لوازم جانبی استفاده کرده است. قاب هایی که به نام Hyperknit در بازار شناخته می شوند در این لیست ذکر شده است.

البته نا گفته نماند این یکی از قاب هایی است که در این لیست دیده می شود و نام های دیگری نیز همچون LED View، Clear View، آلکانترا و همچنین کاورهای محافظ دیده می شوند که موجب می شود تا نظر افراد و کاربران محصولات سامسونگ به این لیست جلب شود.

در این لیست ذکر شده است که سامسونگ برای پرچمدار گوشی های خود در سال2018 میلادی پد شارژ بی سیم را در نظر گرفته است که یکی از لوازم جانبی مهم برای این گوشی هوشمند به شمارمی رود. این پد شارژ بی سیم به عنوان جایگزینی مناسب برای پد شارژی که در حال حاضر وجود دارد و قابلیت تبدیل را دارا می باشد طراحی گردیده است. این کمپانی کره ای اعلام کرده علاوه بر این پد شارژ تصمیم دارد پد جدیدی به نام دکس پد را عرضه نماید که تحول بزرگی در خصوص شارژ گوشی های هوشمند به شمار خواهد رفت.

قابی که سامسونگ به نام Hyper knit در لیست لوازم جانبی پرچمدار گوشی های خود عنوان کرده یک قاب جدید می باشد که تا کنون از آن هیچ نامی نبرده است؛ اما قاب های دیگر و کاورهایی که در این لیست ذکر شده است پیش از این نیز در گوشی های سری اس سامسونگ دیده شده اند و کاربردی بودن آن ها برای کاربران محصولات این کمپانی روشن می باشد.

کیس هایی که در مورد محصولات کهکشانی و جدید کمپانی سامسونگ فاش شده است نشان دهنده این است که پرچمداران گوشی های سامسونگ که در سال2018 میلادی عرضه خواهند شد در زمینه رنگ با نسل های پیش از خود یکسان هستند و هیچ تفاوتی میان آن ها وجود ندارد.

البته باید عنوان کنیم این گوشی به رنگ قرمز نیز عرضه خواهد شد که البته تعداد آن ها بسیار محدود می باشد و تنها در چند بازار محدود ارائه شده و به فروش خواهد رسید. در اینجا باید خاطر نشان شویم که چندی پیش صحبت از عرضه گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن در رنگ بنفش نیز وجود داشت اما هنوز اطلاعات دقیقی که این صحبت ها را تائید کند در دسترس نیست.

پد شارژی که سامسونگ به نام دکس پد جزو لیست لوازم جانبی گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن عنوان کرده همزمان با معرفی رسمی این دو گوشی پرچمدار رونمایی و معرفی خواهد شد. کاربران با وجود این پد می توانند از صفحه نمایش گووشی های خود به عنوان ماوس استفاده نمایند و با کارایی هرچه بیشتر این پد آشنایی پیدا کنند. باید بگوئیم در مورد نسخه جدیدتر و مدرن دکس پد اطلاعاتی عنوان شده که نشان می دهد این نسخه جدید به نام دکس استیشن می باشد و قابلیت های بسیاری را برای آن ذکر کرده اند که نشان می دهد در این گوشی می توان از صفحه نمایش گوشی به عنوان یک صفحه کلید جالب و مدرن و کارآمد نیز استفاده کرد و کارهای بسیاری را به وسیله آن انجام داد.

در مورد گلکسی اس9 تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ در خصوص این گوشی پرچمدار از یک دوربین در پنل پشتی استفاده کرده است؛ اما نسخه پلاس این گوشی دارای دوربین دوگانه ای می باشد که چینش آن به صورت عمودی است. کمپانی کره ای در خصوص محل قرار گیری حسگر اثر انگشت تغییر رویه داده و در گوشی های پرچمدار سال2018 خود قسمت پائینی دوربین اصلی را برای قرارگیری این سنسور انتخاب کرده است.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده است به احتمال خیلی زیاد کمپانی سامسونگ در تاریخ26 فوریه سال2018 میلادی از دو گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس رونمایی خواهد کرد اما این مساله در حد یک احتمال است و این کمپانی کره ای هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ دقیق عرضه این دو گوشی نداده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *