کریترز ویندوز10 آپدیت شد

کریترز ویندوز10 آپدیت شد

کریترز ویندوز10 آپدیت شد

مدتی بود که کاربران ویندوز10 منتظر آپدیت جدی این سیستم عامل کاربردی بودند که پس از مدتیس انتظار آپدیت پائیزی کریترز آن وارد دنیای فناوری شده و هم اکنون کاربران این سیستم عامل می توانند نسخه به روز شده آن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند.

چندی پیش کمپانی مایکروسافت اعلام کرده بود که در پائیز امسال می خواهد آپدیتی از ویندوز10 را روانه بازار کند که با نام کریترز شناخته می شود. چند روز پیش این اتفاق رخ داد و نسخه به روز شده ویندوز 10 وارد بازارشد.

ویندوز10

پیش از هر چیزی باید در نظر داشته باشید زمانی که می خواهید نسخه جدید سیستم عاملی را نصب کنیدابتدا باید از سیستم عامل قبلی خود یک بک آپ بگیرید تا اگر به هنگام نصب سیستم عامل جدید مشکلی پیش آمد خیالتان راحت باشد.
این امکان برای شما فراهم است که فایل های مهم خود را بر روی سرویسهای نام آشنای ابری که دارید دانلود کرده ویا در یک حافظه خارجی آن را ذخیره کنید. برای اینکه بتوانید از فایل های خود بک آپ بگیرید باید به قسمت ستینگ رفته و سپس گزینه آپدیت اند سکیوریتی را انتخاب کرده و پس از این مرحله بر روی گزینه بک آپ کلیک کنید. به این صورت شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن از فایل هایی که بسیار حائز اهمیت هستند بک آپ تهیه کرده و در یک مکان مشخص ذخیره کنید.

قبل از اینکه نسخه آپدیت شده را نصب کنید باید مطمئن شوید که سیستم کامپیوتری شما تمام قطعاتی را که برای نصب سیستم عامل جدید لازم است را دارد. طبق چیزی که مایکروسافت اعلام کرده اگر بخواهید نسخه کریترز را نصب کنید باید رایانه شما قطعاتی که نام برده می شود را داشته باشد:

ـ پردازنده هایی که با سرعت یک گیگاهرتز وجود دارند ویا پردازنده های سریعتر از آن
ـ یک گیگا بایت رم که در ویندوز 32 بیتی وجود دارد و 2 گیگابایت رم که در ویندوز64 بیتی موجود است
ـ 16 گیگابایت حافظه داخلی که در ویندوز 32 بیتی وجود دارد و 20 گیگابایت حافظه که در ویندوزهای 64 بیتی گنجانده شده است
ـ کارت گرافیکی که بتواند از دایرکت ایکس 9 به بالا پشتیبانی به عمل آورد

ویندوز10

هفده اکتبر 2017 زمانی است که مایکروسافت برای عرضه نسخه کریترز ویندوز 10 اعلام کرده است و شما می توانید تنها با چند ساعت اختلاف این نسخه به روز شده را برای خود داشته باشید و بر روی رایانه خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *