کانن و دست یابی به سهم بالای بازار در عرصه ی لنزهای قابل تعویض

کانن و دست یابی به سهم بالای بازار در عرصه ی لنزهای قابل تعویض

تصاحب بالاترین سهم عرصه ی لنزهای قابل تعویض دوربین دیجیتال برای کانن

کمپانی کانن یک بار دیگر موفق شده بالاترین سهم جهانی را در عرصه ی لنزهای قابل تعویض در خصوص دوربین های دیجیتال را برای خود ثبت نماید. این کمپانی برای پانزدهمین سال متوالی است که می تواند این موفقیت را به دست بیاورد.

کمپانی کانن در تاریخ28 ماارس سال جاری میلادی در شهر توکیو عنوان کرد که لنزهای قابل تعویضی که مخصوص دوربین های دیجیتال به وسیله این کمپانی تولید شده توانسته بالاترین سهم از عرصه ی جهانی را برای خود ثبت نماید و این اتفاق برای پانزدهمین سال است که اتفاق می افتد. کانن از سال2003 میلادی تا سال2017 همیشه توانسته این سهم را حفظ کند و در این عرصه پیشتاز بوده است.

کمپانی کانن عناصر اصلی و کلیدی که در لنزهای قابل تعویض دوربین های آن وجود دارد همچون حسگرهای تصویری CMOS و یا تراشه های تصویر و لنزهای قابل تعویض را گسترش خواهد دادو هدفی که این کمپانی از این کار دارد راحتی و سرعت و کیفیت بالایی است که برای تصاویر به ارمغان می آید که در اصل ایده ی اولیه ی سری EOS می باشد. کمپانی کانن توانسته نیازهای عکاسی بخش گسترده ای از کاربران را به وسیله ارائه ی مجموعه وسیعی از دوربین ها را فراهم نماید که تمام سطوح عکاسی از افراد مبتدی تا افراد حرفه ای می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند بدون اینکه به مشکلی برخورده باشند.

طی سال2003 که در اصل به عنوان زمان رونمایی و درخشش دوربین های دیجیتال که به نام SLR شناخته می شدند بود کمپانی کانن اقدام به رونمایی از دوربین قدرتمند و مدرن و بسیار پیشرفته ای به نام EOS Kiss Digital EOS نمود. این دوربین پیشرفته و پیشگام دارای قیمت مناسبی بود که برای رقابت با کمپانی های دیگر نیز ایده آل به نظر می رسید و طراحی آن به صورت فشرده و با وزن بسیار کم انجام شده بود و با همین ویژگی ها موفق شده بود بیشترین سهم از بازارهای جهانی را برای خود به دست بیاورد و موجب شد تا دوربین های دیجیتال SLR بتوانند به راحتی وارد بازار شده و خودنمایی کنند.

از آن سال به بعد کمپانی کانن ارائه ی دوربین های پیشگامی همچون مدل حرفه ای سری EOS-1D و سری EOS 5D را برای خود در نظر گرفت و این دوربین های پیشرفته توانستند در زمینه ضبط ویدئوهای SLR دیجیتال بهترین عملکرد خود را نشان دهند. این کمپانی علاوه براین محصولات تازه ای را معرفی نموده است که می توان به لوازم جانبی و لنزهایی که قابلیت تعویض دارند و سری EOS M که دوربین های کامپکت سیستم را در خود جای داده و موجب تقویت سری EOS می باشد اشاره کرد.

طی سال2017 کمپانی کانن اقدام به رونمایی از EOS 6D Mark ll نموده است که در اصل به عنوان یک گروه تاثیرگذار از لنزهایی می باشد که قابلیت تعویض دارد کرده و این مساله موجب شده تا این کمپانی بتواند بیشترین سهم از بازار لنزهای قابل تعویض را برای خود به دست بیاورد. تمام این موارد موجب شده اند تا کانن برای پانزدهمین سال متوالی بتواند به این رتبه دست پیدا کند.

کمپانی کانن تکنولوژی های تصویربرداری مختلف را با توجه به تکنولوژی نوری اصلی خود و ادغام تصاویر که به صورت بی حرکت هستند و ویژگی های ویدئویی و شبکه ای مورد اصلاح و بازسازی قرار داده تا به این وسیله سیستم EOS قدرتمندتری را به وجود بیاورد تا با کمک آن بتواند کلیه نیازهای کاربران خود را برطرف کند. البته ناگفته نماند کانن توانسته فرصت های ویژه ای را که تاثیر بسیار زیادی بر تکنولوژی تصویربرداری دارند ایجاد کند که موجب می شود ویژگی سه بعدی بودن و احساس واقعی بودن در خصوص تصاویر صامت و ویدئوها را اصلاح نماید و به این صورت موجب می شود تا کاربرانی که به عکاسی پرداخته اند بتوانند از عکاسی تجربه های دلپذیری را به دست بیاورند و احساس خوبی نسبت به این مساله داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *