چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم ؟

چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم ؟

برای این که سایت شما محتوای بسیار مناسبی داشته باشد لازم است تا محتوای سئو شده در سایت وجود داشته باشد. محتوای سئو شده را می توان همان محتوایی نامید که بتواند در موتورهای جست و جو رتبه بسیار بالایی را داشته باشد و در یک جست و جو شامل ترافیک بسیار بالایی خواهد شد .

به صورت کلی فرایند سئو شامل مراحلی است که عبارتند از سئو داخلی ، سئو فنی و سئو خارجی . محتوای سئو شده را می توان جزئی از همین سئو داخلی دانست . محتوای سئو شده با استفاده از اصول سئو نوشته می شود و موتورهای جست و جو نیز به خوبی می توانند آن ها را درک کنند. محتوای سئو شده می تواند برای کاربر پاسخ های بسیار خوبی را داشته باشد و همواره کاربر از آن ها راضی خواهد بود .

انواع محتوای سئو شده

منظور ما در این جا از محتوا تنها متن نخواهد بود و هر چزی مثل ویدئو ، صدا ، عکس و .. می تواند محتوا تلقی شود . محتوای سئو شده انواع مختلفی دارند که عبارتند از :

1-پست های مربوط به وبلاگ سایت : از عمومی ترین محتوای سئو شده می توان به این مورد اشاره کرد. پست های هر وبلاگ می تواند برگرفته از تصاویر ، صداها و ویدئو ها باشد .

2-صفحات ثابت : همان محتواهایی که در صفحه های ثابت سایت وجود دارد مانند صفحه درباره ما وجود دارد.

3-صفحات مربوط به محصولات : منظور همان محتوایی است که محصول و یا محصولات سایت مودرنظر را معرفی می کند.

4-صفحات فرود : این صفحات تنها به خاطر استفاده از کمپین های تبلیغاتی ایجاد می شوند و همان صفحاتی بوده اند که در ابتدای ورود کاربر با آن ها رو به رو می شود .

محتوای سئو شده

معرفی راه هایی برای ایجاد کردن محتوای سئو شده

1-کپی ممنوع : گوگل خودش اگر مقالاتی به صورت کپی باشند به شدت با آن ها مخالف است و باید درنظر داشته باشید که محتوای شما به هیچ وجه کپی شده در سایت دیگری نباشد . علت مخالفت کردن با کپی این است که با کپی کردن از سایت های مختلف کدهای HTML سایت موردنظر وراد سایت شما خواهد شد و همین نیز باعث می شود تا سایت دچار اختلالات زیادی شود .

حال اگر در جایی هم مجبور شدید مطلبی را کپی کنید ابتدا مطلب را در Notpad  بگذارید تا لینک ها و کدهای HTML آن از بین برود و بعد آن را درسایت خود قرار دهید .

2-قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان : کلمه کلیدی که برای محتوای خود انتخاب می کنید باید در عنوان مطلب نیز وجود داشته باشد این خود یکی از راه های رسیدن به یک محتوای سئو شده است .

3-URL را به درستی انتخاب کنید : در انتخاب URL باید دقت داشته باشید که حتما کلمه کلیدی در آن قرار داشته باشد و اما انگلیسی و یا فارسی بودن آن هیچ فرقی نمی کند.

4-پاراگراف اول : برای این که یک محتوای سئو شده داشته باشیم باید در پاراگراف اول محتوا باید حداقل یک بار از کلمه کلیدی استفاده شده باشد . در پاراگراف اول باید برای کاربر مشخص کنید که در ادامه مقاله می خواهد به مطاالعه چه مواردی بپردازد.

5-متن باید دارای پاراگراف هایی باشد : محتوا و مقاله شما باید به درستی پاراگراف بندی شود . اگر بتوانید هر سه و یا چهار خط  از متن را در یک پاراگراف قرار دهید  مسلما باعث می شود تا کاربران زمانی که به محتوا نگاه می کنند برای خواندن آن انگیزه بیش تری داشته باشد .

حال اگر کاربر بخواهد بین چند مقاله یکی را انتخاب کند مسلما متنی را انتخاب خواهد کرد که خواندن آن بسیار قابل فهم تر باشد.

6-افزودن تصویر اصلی : برای محتوای خود باید از یک تصویر اصلی استفاده کنید . تصاویر نیز باعث می شود تا کاربران انگیزه بیش تری را برای خواندن محتوا نداشته باشد . عکس هایی که استفاده می کنید باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

7-به متن نیز باید تصاویری را اضافه کنید: حتما برایتان پیش آمده است و به محتوایی برخورده اید که در آن هیچ گونه تصاویری نداشته باشد . و تنها در آن مطالبی به صورت پشت سرهم وجود داشته باشد و اما برعکس این موضوع را درنظر بگیرید که با محتوایی برخورده اید که تعداد زیادی عکس دارد برای مثال درمورد لاغری و یا چاقی است و در این زمینه عکس های زیادی را نیز شامل می شود .

فرد اگر محتوای دوم را هم نخواند باز هم متوجه خواهد شد که این متن درباره چه موضوعی است و اما در محتوای اول فرد تا زمانی که متن را نخواند هیچ چیزی را درباره این متن نمی داند.

پس برای این که محتوای سئو شده ای را داشته باشید بهتر است از عکس های بسیار جذابی در این زمینه استفاده کنید و برای گذاشتن تصاویر نیز می توانید از سایت های گوگل و یا سایر سایت های معتبر استفاده کنید عکس های مرتبط را استخراج کرده و در متن قرار دهید.

8-استفاده از سرتیترها : در موارد بالا بیان کردیم که حتما از پاراگراف ها استفاده کنید و اما باید پاراگراف ها نیز دارای سرتیترهایی باشند . پس بهتر است بخش های مختلف را از هم جدا کنید و بعد از آن نیز برای آن سرتیترهای مناسبی را انتخاب کنید.

9-کلمات مهم و هم خانواده را BOLD کنید : در هر محتوای سئو شده کلمات هم خانواده یافت می شوند که باید با آن ها را BOLD کرد .

10-در کنار سایر محتوای متنی باید از بقیه محتوا ها نیز استفاده شود : موتورهای جست و جو می توانند نسبت به متن درک بسیاری بهتری از سایر محتواها داشته باشد. پس اگر فردی به صورت تخصصی روی سایر محتواها نیز کار می کند حتما باید در محتوای خود از متن نیز استفاده کند زیرا موتورهای جست و جو راحت تر می توانند آن ها را بفهمند.

11-استفاده از لینک های داخلی : برای این که محتوای سئو شده ای را در سایت داشته باشید بهتر است از لینک های داخلی در هر مطلب استفاده کنید و آن ها را به سایر محتواهای سایت ارجاع دهد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *