چند ویژگی جالب که تنها موبایل های پیکسل 2 دارای آن ها می باشند

چند ویژگی جالب که تنها موبایل های پیکسل 2 دارای آن ها می باشند

چند ویژگی جالب که تنها موبایل های پیکسل 2 دارای آن ها می باشند

در چند روز گذشته شاهد رونمایی از دو عدد از مهم ترین موبایل های دنیا توسط گوگل غول جستجوی اینترنتی بودیم . پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال که به احتمال زیاد شبیه نسخه اول با نرخ بسیار بالا روانه بازار ایران می شوند در واقع دارای رقابت با مهم ترین پرچم داران، حتی آیفون های نسخه 8 می باشند. شاید پیکسل ها را همیشه به بروز بودن اندرویدشان می شناختند اما اکنون در پیکسل های جدید شاهد ارائه ویژگی هایی هستیم که خیلی بهتر از ارائه اندروید تازه می باشند.

  1. بهترین دوربین حال حاضر جهان حتی با لنز تکی

موبایل های پیکسل 2

یکی از با اعتبار ترین منابعی که در دنیا دوربین ها را به شکلی علمی و دقیق آنالیز می کند وب سایت DXOmark است که قبل از ارائه پیکسل ها دو دوربین آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 با امتیاز 94 در بالای لیست دیده می شدند و همه در مورد تفاوت این دو موبایل صحبت می کردند اما پس از رونمایی pixel 2 توسط گوگل این موبایل با اخذ امتیاز 98 رقیب های خود را کنار زده و فقط در بالای لیست دیده می شود و این درحالی می باشد که موبایل گوگل بر عکس دو رقیب دیگر فقط دارای یک لنز می باشد و این نشان از تکنولوژی برتر استفاده شده در لنز های پیکسل هاست.

همچنین به نظر می آید پیکسل 2 دارای بهترین رنج داینامیک در میان موبایل های موجود دارد و به بهترین روش از ثابت کننده های نوری و دیجیتالی استفاده می کند، البته در ویدئوها و همچنین با یک سنسور شما می توانید حتی از افکت تار کردن هم استفاده نمایید و در اصل هیچ محدودیتی را شامل نمی شود.

  1. پیکسل ها همیشه به موزیک های اطراف شما گوش می دهند

موبایل های تازه پیکسل از لانچر پیکسل استفاده می کنند. در این لانچر سرچ بار به پایین صفحه انتقال پیدا کرده است تا کراربران بتوانند راحت تر با آن کار کنند، همچنین در پیکسل های جدید نمایشگر همیشه روشن نیز دیده می شود، آپشنی که برای نخستین بار کمپانی سامسونگ در دستگاه های خود نهاد و روانه بازار کرد.

ولی خصوصیت جالبی در موبایل پیکسل 2 طراحی شده این می باشد که زمانی که صفحه گوشی را قفل می کنید به صورت پیوسته موزیک های پیرامون شما را اسکن می کند و اسم خواننده و یا نام آهنگ مورد نظر را به شما نشان می دهد و جالب این است که این کار کاملا آفلاین و بدون ارسال هیچ گونه دیتا به سرور های گوگل انجام می پذیرد و هر وقت که شما بخواهید بیشتر در رابطه با آهنگ مورد نظر بدانید آنلاین می شود و تنها بر روی اسم آهنگ با انگشت تان یک ضربه می زنید تا برای شما سرچ شود.

موبایل های پیکسل 2

2. پیکسل ها با لنز گوگل یک پارچه شده اند

به نظر می آید که لنز گوگل یک انقلاب صنعتی فناوری باشد به این صورت که لنز گوگل را مقابل هروسیله ای بگیرید متوجه می شود که درحال تماشای چه می باشد !! به طور مثال اگر بر روی یک پوستر تبلیغاتی شماره تلفنی نوشته شده باشد و شما از آن عکس بگیرید می توانید شماره نوشته شده بر روی آن را به صورت مستقیم درون مخاطبین موبایل خود ذخیره کنید در اصل لنز گوگل همه چیز را اسکن می کند. یا اگر از یک لینک عکس بگیرید آن را برای شما در گوگل کروم باز می کند.

3.استیکر های واقعیت افزوده

موبایل های پیکسل نخستین دستگاه هایی نمی باشند که از واقعیت افزوده بهره مند می شوند اما نخستین موبایل هایی می باشند که از استیکر های واقعیت مجازی استفاده می کنند. شما می توانید در محیط کنونی که می باشید کاراکتر های مختلف را به صورت مجازی اضافه نمایید و آن ها را ذخیره کنید و این نشان می دهد که دوربین گوگل پیکسل 2 نه تنها و فیلم ها و عکس های فوق العاده می گیرد بلکه می تواند برای فناوری های واقعیت مجازی نیز مهیا و آماده باشد.

4. فضای بی نهایت برای عکس های گرفته شده برای همه پیکسل ها

این آپشن تنها منوط به پیکسل های تازه نیست بلکه در نسخه اولیه پیکسل ها هم این خصوصیت وجود داشت. شما با خرید یک دستگاه پیکسل می توانید کلیه ی تصویرهای گرفته شده را با بالاترین رزولوشن بر روی اکانت ابری خود نگه داری کنید امکانی در سایر موبایل های هوشمند دیده نمی شود، حتی شما می توانید ویدئوهای خود را با کیفیت 4K بر روی اکانت ابری خاص خود ذخیره کنید و این یعنی تا می توانید عکس بگیرید و دیگر مشکل حافظه نخواهید داشت.

موبایل های پیکسل 2

5. پیکسل ها نخستین موبایل ها در دنیا می باشند که آپدیت ها را می گیرند

احتمالاً این موضوع چیز تازه ای نباشد اما به طور قطع یکی از قسمت های زیبای موبایل های گوگل می باشد که شما همیشه نخستین فردی هستید که هر نوع آپدیت را دریافت می کنید. گوگل قول داده است که طی مدت سه سال هر ماه به روزرسانی های تازه با پچ های امنیتی را برای پیکسل 2 عرضه کند و قطعاً تا 2 ورژن رسمی اندروید های تازه را هم دریافت می کند و این یعنی منحصر به فرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *