پیاده روی روی مریخ با اپلیکیشن Mars Walk

پیاده روی روی مریخ با اپلیکیشن Mars Walk

پیاده روی روی مریخ با اپلیکیشن Mars Walk

آیا شما هم دل تان می خواهد به فضا سفر کنید؟ به تازگی نرم افزاری ساخته شده است که به شما این اجازه را می دهد که به مریخ سفر کنید و بر روی آن قدم گذاشته و پیاده روی کنید تا در مورد فضا ، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

ناسا این قول را داده است که تا سال 2030تعدادی از افراد را به مریخ بفرستد. این معنا را می دهد که نخستین افرادی که قرار است به مریخ بروند در حال حاضر زنده اند و نفس می کشند.تا قبل از این تمام ماموریت های انسانی ما به فضا تا قبل از ایستگاه فضایی همیشه کنسل می شده. حالا ما چگونه می توانیم به نظریه نسل آینده نسبت به ستاره ها ایده ببخشیم؟

اپلیکیشن مارس واک

اکثر ما با این عقیده بزگ شده ایم که نرم افزاری مانند رد پای آبی نقطه پایان تکنولوژی آموزشی است. اما واقعیت این می باشد که بچه های نسل جدید به جای نرم افزارها و بازی های آموزشی قدیمی ، با کمک فناوری واقعیت مجازی می توانند حس راه رفتن بر روی مریخ را آزمایش کنند.

اپلیکیشن

اپلیکیشن

STEM مخفف کلمه‌های science با مفهوم علم، technology، engineering با مفهوم مهندسی کردن و mathematics با مفهوم ریاضیات است. این کلمات توسط بنیاد ملی علوم واژه گزینی شد و در اوایل سال 2000بود که درمیان مردم فراگیر شد. رقابت در مقیاس جهانی برای ایالات متحده ، گسترش دادن مشاغل STEM کمک زیادی برای به وجود آمدن فناوری های مختلف کرده است. طرفداران STEM بر این عقیده هستند که کودکان می بایست در سن پایین با این فناوری ها روبرو شوند. از دیگر هدف های STEM این است که این آموزش ها را متناسب با سنین مختلف مشارکت پذیر تر و جذاب تر کند.

برای این که کودکان راحت تر بتوانند با STEM ارتباط پیدا کنند ، لاکهید مارتین (Lockheed Martin) نرم افزاری طراحی کرده و ساخته است که نام آن Generation Beyond می باشد. از تاثیر گذار ترین بخش های این نرم افزار می تواند برنامه مارس واک (mars walk) باشد که کمپانی طراح در مورد آن توضیح داده است که:

این نرم افزار که شبیه به یک تور علمی و سرگرمی محاوره ای است که به واسطه فناوری واقعیت مجازی ، امکان پیاده روی را بر روی سیاره مریخ فراهم می آورد.

اپلیکیشن مارس واک

وقتی که این اپلیکیشن را دانلود کردید ، موبایل خود را به یک هدفون واقعیت مجازی اتصال دهید ، اگر نخواستید این کار را انجام دهید می توانید بدون هدفون هم استفاده نمائید. به این ترتیب شما می توانید با این نرم افزار که به وسیله کامپیوتر پردازش و تولید شده است بر روی مریخ پیاده روی نمائید. مطمعناً شما بعد از انجام این کار و برگشتن از این پیاده روی اطلاعات خوبی را به دست خواهید آورد. همچنین این نرم افزار طوری طراحی شده است که زمانی که شما بر روی مریخ قدم می زنید ، یک نفر راجع به محیط برای شما صحبت می کند و اطلاعات لازم را به شما می دهد.

اپلیکیشن

اپلیکیشن

به غیر از اپلیکیشن مارس واک ، یک نرم افزار دیگر با نام Generation Beyond هست که درس هایی را که قابلیت دانلود دارند را در اختیار والدین و معلم ها گذاشته شده است تا بیشتر با STEM آشنا شوند تا بهتر بتوانند فرزندان شان را حمایت کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *