پشتیبانی می میکس 3 از اینترنت نسل پنجم

پشتیبانی می میکس 3 از اینترنت نسل پنجم

اینترنت نسل پنجم توسط می میکس 3 پشتیبانی خواهد شد

مدتی قبل، شیائومی پوسترهای تبلیغاتی تازه ای را انتشار داده بود که به تلفن همراه می میکس۳ مربوط می ‌شدند. اکنون این کمپانی به طور رسمی اعلام نمود که می میکس۳ در لیست نخستین موبایل هایی قرار دارد که با تکنولوژی ارتباطی نسل پنجم سازگار می باشد و دارای ده گیگا بایت رم خواهد بود. شایعه ‌ی دارا بودن ده گیگا بایت رم و پشتیبانی از تکنولوژی 5G در گوشی جدید Xiaomi مدتی بود که به گوش می رسید، ولی هم اکنون با تأیید شعبه ‌ی اسپانیایی این کمپانی به طور رسمی این شایعه به واقعیت نزدیک شد.

گنجاندن ده گیگا بایت رم در یک تلفن همراه هوشمند، بیش از آن که مورد استفاده قرار بگیرد یک ویژگی تبلیغاتی به حساب می آید تا شیائومی مشخصات گوشی جدید خود را به رخ سایرین بکشد، ولی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم می ‌تواند خیلی برای کاربران مفید باشد. باید به این موضوع توجه نمود که دیگر شرکت‌ های معتبر تولید کننده تلفن های همراه هوشمند، در بهترین حالت، اواخر سال آینده میلادی به اینترنت نسل پنجم ورود پیدا خواهند کرد و پیش‌ قدم شدن شیائومی در این خصوص قابل تحسین می باشد.

هم اکنون هیچ تراشه ‌ای در بازار موجود نیست که قادر باشد از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی نماید؛ در نهایت، می میکس۳ می بایست در کنار مودم موجود بر روی تراشه‌ ی اسنپدراگون۸۴۵، یک مودم دیگر هم به تلفن همراه خود اضافه نماید که این کار بر روی عملکرد باتری اثر منفی خواهد گذاشت. روش دیگر این است که شیائومی تا زمان تولید انبوه تراشه ‌ی۸۱۵۰ که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می ‌کند، تحمل کند که در این حالت، می میکس۳ پیش از سال۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *