پشتیبانی اپل واچ از واچ فیس غیر پیش فرض در نسخه های جدید واچ او اس

پشتیبانی اپل واچ از واچ فیس غیر پیش فرض در نسخه های جدید واچ او اس

اپل واچ و پشتیبانی از واچ فیس غیر پیش فرض

نسخه‌ ی جدیدی از  watchOSاپل طراحی شده است که از واچ ‌فیس‌ های غیر پیش‌ فرضی که به وسیله توسعه ‌دهندگان دیگر طراحی شده می تواند پشتیبانی به عمل بیاورد.

از هنگامی که کوپرتینویی ها در سال ۲۰۱۵ سری جدید اپل واچ را وارد بازار کردند، علاقه مندان به استفاده از واچ ‌فیس‌ های پیش ‌فرضی که در این ساعت هوشمند وجود داشت محدودیت پیدا کردند. در نسخه‌ هایی که انتشار یافته از watchOS، کاربران فقط این امکان را داشتند واچ ‌‌فیس‌ های پیش‌ فرض را به صورت شخصی‌ سازی شده مورد استفاده قرار دهند؛ زیرا به کارگیری از واچ ‌فیس‌ های غیر پیش‌ فرض در خصوص این ساعت دیجیتالی برای کاربران امکان پذیر نبود. این در صورتی است که علاقه مندان دیگر ساعت‌ های هوشمند همچون پبل یا ویراواِس، از این قابلیت از همان آغاز فعالیت برخوردار بوده اند.

با در نظر گرفتن اطلاعات منتشر شده، کد منبع نسخه ‌ی NanoTimeKIt سیستم ‌عامل watchOS 4.3.1  احتمال پشتیبانی از واچ‌ فیس‌ های غیر پیش‌ فرض را عنوان می کنند. با توجه به اطلاعات منتشر شده به وسیله توسعه ‌دهندگان، کمپانی اپل افزوده شدن قابلیتی اینگونه را در نسخه ‌ی جدید سیستم عامل watchOS احتمال داده بودند.

نمی توان انتظار داشت طی روزهای آتی شاهد منتشر شدن اخباری در خصوص این قابلیت باشیم؛ زیرا کد مشخصی برای این قابلیت در watchOS توسعه پیدا نکرده است و فقط شاهد گمانه زنی چنین قابلیتی در کد منبع سیستم ‌عامل ساعت دیجیتالی اپل می باشیم. احتمال آن وجود دارد که اپل همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه ‌دهندگان خود، اطلاعاتی را در این خصوص انتشار خواهد داد. یکی از گمانه زنی های مطرح شده این است که اپل در watchOS 5 قابلیتی اینگونه را در نظر گرفته است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *