ویوو و موفقیت در تولید حسگر اثر انگشت درون صفحه ای

ویوو و موفقیت در تولید حسگر اثر انگشت درون صفحه ای

ویوو و موفقیت در تولید حسگر اثر انگشت درون صفحه ای

به تازگی در دنیای تکنولوژی و گوشی های هوشمند اتفاقات بسیار مهمی رخ داده است که یکی از این اتفاقات یکپارچه سازی حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش می باشد که وعده استفاده از آن به وسیله کمپانی های بسیاری در گوشی های هوشمندی که در سال2018 میلادی عرضه خواهد شد داده شده است.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت

طی ماه های اخیر شایعات بسیاری به وجود آمده که کمپانی های اپل و سامسونگ در حال فعالیت بر روی تولید حسگرهای اثر انگشتی هستند که درون صفحه نمایش قرار می گیرد و با این صفحه نمایش به صورت یکپارچه در خواهد آمد. در حال حاضر گوشی های گلکسی ای8 و اس8 پلاس سامسونگ وارد بازار شده اند که فاقد این سنسور یکپارچه بودند به همین دلیل افراد بسیاری هستند که منتظرند تا وجود این سنسور را در گلکسی نوت8 ببینند.

طی روزهای گذشته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گزارشاتی منتشر شده است که بر اساس آن نشان می دهد کمپانی چینی ویوو توانسته زودتر از دو کمپانی اپل و سامسونگ به فناوری حسگر اثر انگشت درون صفحه ای دست پیدا کند. ویدئویی از این کمپانی منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی ویوو توانسته گوشی هوشمندی را تولید کند که در آن از سنسور اثر انگشت به صورت یکپارچه در صفحه نمایش استفاده شده است.

یکی از تحلیل گران این کمپانی اعلام کرده که به زودی کمپانی ویوو نخستین گوشی هوشمند خود را که دارای سنسور اثر انگشت درون صفحه ای است را وارد بازار خواهد کرد. شایعات بسیار دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد کمپانی سامسونگ به دلیل زمان کمتری که برای عرضه گلکسی نوت8 باقی مانده است دیگر قصد ندارد از سنسور درون صفحه ای در خصوص آن استفاده کند.

حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت

با تمام این موارد هنوز هم احتمال بسیار زیادی وجود دارد که کمپانی اپل از این سنسور در مورد محصولات جدید خود استفاده کرده و پس از آن کمپانی های دیگر نیز از این سنسور استفاده خواهند کرد. با تمام این موارد به وجود آمدن این فناوری موجب می شود تا کمپانی های بسیاری در پی استفاده از این فناوری نوین بوده و در سال های آینده این تکنولوژی مدرن در لوازم دیجیتالی بسیار زیادی به کار خواهد گرفت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *