وسترن دیجیتال و رونمایی از هارد دیسک 14ترابایتی با عنوان (HS14 (UltraStar

وسترن دیجیتال و رونمایی از هارد دیسک 14ترابایتی با عنوان (HS14 (UltraStar

وسترن دیجیتال و رونمایی از هارد دیسک 14ترابایتی با عنوان (HS14 (UltraStar

کمپانی وسترن دیجیتال از جدیدترین تولید خود با نام UltraStar HS14 که 14ترابایت حافظه ی این هارد است رونمایی کرد.

هرچه سامانه های محاسباتی به روزتر می شوند و اندازه عملکردشان بالاتر می رود بیشتر از قبل به فضای ذخیره سازی نیاز دارند. این به این معنی است که با پیشرفت تکنولوژی و آپدیت شدن پردازشگرها ، دیگر هاردهای قدیمی که ظرفیت پاییینی داشتند نمی توانند جواب گوی ذخیره فایل های جدید باشند ، به همین ترتیب روز به روز مقدار فضای ذخیره سازی هاردها هم بالاتر می رود.

در این جهت شرکت هایی هستند که قول تولید حافظه هایی با تککنولوژی مغناطیس را داده اند ، وسترن دیجیتال هم جزو این شرکت ها است ، ولی با این تفاوت که گفته است با بهره گیری از تکنولوژی MAMR در نظر دارد هردی تا حداکثر 40ترابایت را به بازار عرضه کند.

هارد دیسک

هارد دیسک

در حال حاضر تولید و عرضه این نوع هارد هنوز آغاز نشده است ، ولی هارد دیسک UltraStar HS14 که ظرفیت 14ترابایت را دارد از سوی شرکت وسترن دیجیتال معرفی شده است تا کمبود این نوع از هاردها احساس نشود. فضای داخلی این هارد با گاز هلیوم پر شده است ، 7200دور در دقیقه سرعت چرخش این هارد دیسک است و از 512 مگابایت از حافظه ی کش استفاده می کند. عمر موثر این هارد تقریباً 2.5میلیون ساعت است و دارای 5سال خدمات پس از فروش می باشد. هنوز از زمان عرضه و قیمت این هارد اطلاعاتی در دسترس نیست. این هارد از دو مدل رابط SATA و SASپشتیبانی می کند و سرعت انتقال اطلاعات این هارد نیز 233مگابایت بر ثانیه است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *