وان پلاس و عرضه زود هنگام اولین ایرباد بدون سیم

وان پلاس و عرضه زود هنگام اولین ایرباد بدون سیم

عرضه نخستین ایرباد وان پلاس در آینده ای نزدیک

گزارش های بسیاری منتشر شده است که نشان می دهند کمپانی چینی وان پلاس تصمیم دارد به زودی ایربادهای بی سیمی را به نام OnePlus Bullets Wireless را عرضه نماید. طبق اطلاعاتی که منتشر شده این کمپانی چینی در حال حاضر بر روی ایربادهای بی سیم فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد. این اطلاعات بر اساس گزارشی که در وب سایت Nashville Chatter وجود دارد به دست آمده است. در وب سایت گواهی بلوتوث محصولی به نام OnePlus Bullets Wireless دیده شده است که موجب می شود وجود ایربادی هایی از این قبیل تائید شود. به دلیل اینکه وان پلاس در حال حاضر دو مدل ایرباد سیمی را با نام Bullets در بین تولیدات خود دارد به همین دلیل می توان پی برد که ایربادهای جدیدی که در آینده ای نزدیک وارد بازار خواهد کرد دارای ماهیتی اینگونه هستند.

در حال حاضر نکات بسیاری در خصوص این ایرباد مبهم است که یکی از مهم ترین آن ها این است که آیا این محصول جدید که به وسیله کمپانی چینی عرضه خواهد شد به طور کامل بی سیم است یا دو گوشی تعیین شده برای آن به وسیله یک سیم به یکدیگر اتصال خواهند یافت.

کمپانی وان پلاس تا به حال وجود جک3.5 میلی متری هدفون را در خصوص پرچم دار جدید خود که به نام وان پلاس6 می باشد تائید نموده است. به همین دلیل عرضه هدفون های بی سیم یکی از الزامات در خصوص این کمپانی چینی به شمار نمی رود، با این وجود تولید محصولی با این ویژگی و قابلیت تعجب آور نمی باشد؛ زیرا در عرصه هدفون تولیدات بسیاری وارد شده اند که در این مسیر قرار دارند. به همین جهت وان پلاس این قابلیت را دارد که فروش بالایی را در مورد ایربادهای بی سیم خود داشته باشد. هم اکنون زمان ارائه ی دقیق ایربادهای وان پلاس مشخص نمی باشد اما می توان احتمال داد که این کمپانی چینی ظرف ماه های آینده نخستین ایرباد بی سیم خود را مصادف با وان پلاس6 عرضه نماید و در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در حال حاضر اگر از نام و ویژگی های بسیار بلوتوث چشم پوشی کنیم همچون پشتیبانی از استریم با کیفیت بالای AptX جزئیات بیشتری در خصوص با ایربادهای جدید این کمپانی چینی در دست نمی باشد اما با این وجود می توان در خصوص این محصول جدید وان پلاس احساس هیچان زدگی داشت. ایربادهایی که در حال حاضر وجود دارد و برای وان پلاس است علیرغم قیمت20 دلاری ای که دارند عملکزد خوبی را از خود نشان داده اند و این گونه به نظر می رسد که این کمپانی چینی در خصوص ایربادهای بی سیم Bullets هم از پارامتر قیمت به نفع خود استفاده خواهد کرد و محصولی خارق العاده و با قیمت مناسب را برای کاربران این دسته از محصولات عرضه خواهد کرد.

این ایرباد بی سیم می تواند عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد اما باید منتظر ماند تا وان پلاس اطلاعات بیشتری را در خصوص این دستگاه منتشر نماید. وان پلاس در صورتی که قیمت پائینی را برای نخستین ایرباد خود در نظر بگیرد می تواند کاربران و طرفداران بسیاری را به سمت محصولات خود جلب نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *