هواوی و معرفی نوا2 اس جدیدترین گوشی هوشمند بدون حاشیه

هواوی و معرفی نوا2 اس جدیدترین گوشی هوشمند بدون حاشیه

هواوی و معرفی نوا2 اس جدیدترین گوشی هوشمند بدون حاشیه

کمپانی هواوی پس از مدت زمان اندکی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام نوا2 اس رونمایی کرد و آن را به عنوان یک گوشی دیجیتالی و هوشمند که صفحه نمایش آن هیچ حاشیه ای ندارد و دارای چهار دوربین می باشد که کارایی آن را ارتقا می دهد. نوا2 اس به عنوان یک گوشی هوشمند رده بالا طراحی شده است و کمپانی هواوی در نهایت آن را به صورتی کاملا رسمی معرفی نموده است.

نوا2 اس شاید از جهات بسیاری با دیگر گوشی های سری نوا2 شباهت داشته باشد اما یکی از عواملی که موجب می شود از این گوشی ها متمایز باشد صفحه نمایش بدون حاشیه ای است که در طراحی آن استفاده شده است. حافظه رم بالایی که در این گوشی به کار رفته نیز بسیار بالاتر از نسل های پیشین آن بوده و همین مساله موجب شده است تا نوا2 اس تفاوت عمده ای با آنچه که پیش از آن تولید شده است داشته باشد.

هواوی

هواوی

نوا2 اس از نظر سیستم سخت افزاری

صفحه نمایشی که در این گوشی جدید هواوی به کار رفته است نسبت به نوا2 و نوا2 پلاس کشیده تر است و ابعاد آن18 به9 می باشد. البته اغلب کمپانی هایی که به کار تولید گوشی های هوشمند مشغول هستند در حال حاضر از این ابعاد برای صفحه نمایش گوشی های خود استفاده می کنند. صفحه نمایش نوا2 اس6 اینچ می باشد و رزولوشن به کار رفته در مورد آن بالاتر از فول اچ دی می باشد.

هواوی در مورد بدنه این گوشی از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده است و پنل پشتی آن شیشه ای می باشد. در لبه کناری و سمت راست گوشی دکمه های تنظیم صدا قرار داده شده است که به خوبی قابل لمس می باشند. در طراحی صفحه نمایش آن از گوشه های گرد استفاده شده است و بر خلاف مدل های پیش از آن نوا2 اس دارای دکمه فیزیکی هوم نیز می باشد. حسگر اثر انگشتی که در این گوشی قرار داده شده است به صورت ادغام شده با دکمه هوم می باشد و این امکان برای کاربران وجود دارد که با استفاده از دکمه هوم گوشی خود را آنلاک نمایند.

هواوی

هواوی

کمپانی هواوی در مورد این مدل جدید از گوشی های هوشمند خود از چهار دوربین استفاده کرده است که از ترکیب دو سنسور16 و 20 مگاپیکسلی که به صورت مونوکروم و رنگی است می باشد. قیمتی که هواوی برای نسخه پایه ااین گوشی در نظر گرفته است برای مدلی که رم آن4 گیگابایت می باشد408 دلار بده اما برای مدلی که دارای6 گیگابایت رم است مبلغ453 دلار را تعیین کرده است.

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *