هواوی و معرفی رسمی جدیدترین گوشی هوشمند به نام پی11

هواوی و معرفی رسمی جدیدترین گوشی هوشمند به نام پی11

هواوی و معرفی رسمی جدیدترین گوشی هوشمند به نام پی11

در دنیای محصولات دیجیتالی و هوشمند کمپانی هواوی نیز توانسته محصولات جدیدی را تولید نماید که دارای کیفیت بالایی می باشد و می توانند نیاز کاربران را به خوبی پاسخگویی کند. به تازگی در خصوص جدیدترین محصول این کمپانی نیز اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد این کمپانی قصد دارد پرچم دار جدیدی را که یکی از اعضای سری پی11 می باشد را به زودی و در تاریخ27 مارس رونمایی شود. هواوی اعلام کرده است این خانواده دارای سه مدل جدید می باشد که در این تاریخ معرفی خواهد شد و می تواند مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد.

یکی از گوشی های هوشمندی که انتظار می رود به عنوان پرچم دار جدیدی در سال2018 معرفی شود هواوی پی11 و یا پی20 می باشد. شایعات گوناگونی در مورد جایگزین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس وجود دارد و هنوز مشخصات ‌فنی آن ‌ها مشخص نشده است. نخست گمان می ‌رفت اعضای جدید سری «پی» به تبعیت از نسل پیش، در نمایشگاه MWC 2018 در پایان ماه فوریه، ارائه گردد؛ با توجه به این، پس از مدتی اعلام شد که کمپانی چینی، میل زیادی به ارائه‌ ی پرچم‌ داران پی ۱۱ یا پی ۱۲ در اوایل اسفند ماه ندارد.

صفحه شخصی جی‌ اس ‌ام ‌آرنا هم در گزارش اختصاصی، مدعی شده است که شرکت هواوی به صورت رسمی از اعضای جدید سری «پی» در تاریخ بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) در یک رویداد خبری در شهر پاریس پرده برداری خواهد کرد. البته هنوز معلوم نیست جایگزین پی ۱۰ با کدام نام تجاری روانه بازار خواهد شد. معمولاً هواوی دستگاه های جدید سری «پی» را در نمایشگاه MWC معرفی و رونمایی می‌ کند و پرچم‌ داران سری «میت» را در یک مراسم اختصاصی در آلمان، ارائه می ‌دهد.

در شرایطی هواوی نمایشگاه MWC 2018 را برای رونمایی پرچم‌ داران جدید سری «پی» از دست می‌ دهد که کمپانی سامسونگ و سونی، موبایل ‎های تازه خود را در همایش موبایل بارسلون رونمایی خواهند کرد. کُره‌ ای‌ ها با مدل «گلکسی اس ۹» به این نمایشگاه وارد خواهند شد و کمپانی ژاپنی هم نخستین موبایل پرچم‌ دار خود را با صفحه نمایش اولد در روزهای پایانی ماه فوریه معرفی خواهد کرد. احتمال این می ‌رود جایگزین اکسپریا ایکس‌ زد پریمیوم که در سال ۲۰۱۷روانه بازار شده بود، با اسم تجاری «اکسپریا ایکس‌ زد پرو» رونمایی شود.

گذشته از این که هواوی تصمیمی جهت رقابت با سامسونگ ندارد، اعلام شده است حداقل سه موبایل از سری «پی ۱۱» یا «پی ۲۰» رونمایی خواهد شد؛ مثل دو نسل قبل، دو سری پی ۱۱(یا هواوی پی 20) و پی ۱۱پلاس تحت عنوان پرچم ‌دار تازه هواوی روانه بازار می گردد. سال قبل، کمپانی چینی دو موبایل پی ۱۰و پی ۱۰پلاس را در نمایشگاه MWC 2017رونمایی کرد. همچنین اطلاع رسانی شده است یک موبایل معمولی از مدل «پی» رونمایی خواهد شد که به احتمال زیاد با نام تجاری پی ۱۱لایت یا پی ۲۰لایت عرضه خواهد شد.

بر پایه شایعات، امکان دارد هواوی موبایل دیگری را از سری P با پسوند «پرو» رونمایی کند؛ احتمال داده می‌ شود پی ۱۱پرو (یا پی ۲۰پرو) در بالای صفحه نمایش خود، بریدگی (Notch) داشته باشد. برعکس اعضای دیگر سری پی که حسگر اثرانگشت آن ‌ها در قسمت پایین ‎‌نمایشگر قرار گرفته است، مدل «پرو» کناره های خیلی باریکی خواهد داشت و حسگر اثرانگشت آن به پنل پشتی و زیر دوربین اصلی، منتقل شده است.

شرکت هواوی با به روز کردن میت ۱۰و میت ۱۰پرو، عملکرد خیلی خوبی را در توسعه‌ ی موبایل های هوشمند دوربین‌ محور به نمایش گذاشت؛ DxOMark به فبلت پرچم ‌دار ۲۰۱۷این کمپانی، امتیاز ۹۷را اعطا کرده است. با توجه به این، کمپانی چینی بر این عقیده است تا قابلیت تازه ای را در بین موبایل های هوشمند مرسوم نماید؛ حداقل دو نمونه از موبایل های پی ۱۱هواوی مجهز به دوربین سه‌ گانه خواهد شد. بر عکس پرچم‌ داران دیگر بازار که دوربین دوگانه در قسمت پشتی دارند، هواوی از ترکیب سه دوربین استفاده خواهد کرد؛ به همین ترتیب، انتظارات زیادی از جایگزین پی ۱۰و پی ۱۰پلاس هواوی وجود دارد.

مدتی قبل، ایوان بلس یک سری از تصاویر تبلیغاتی را از پرچم‌ داران تازه هواوی از مدل «پی» انتشار داد.این طور که مشخص می باشد، نمونه های رده‌ بالا می ‌توانند تصاویری با رزولوشن ۴۰مگا پیکسل را به ثبت برسانند. علاوه بر این که دوربین سلفی پرچم ‌دار تازه چینی‌ ها، توانایی ثبت تصاویر ۲۴مگاپیکسلی را دارد؛ البته معلوم نیست هواوی از ترکیب دو دوربین در قسمت جلوی موبایل استفاده خواهد کرد یا نه.

در همین رابطه رولند کوانت، مدتی قبل اعلام داشته بود پرچم ‌داران تازه هواوی با تمرکز بر عکاسی و هوش مصنوعی در روزهای اول سال ۲۰۱۸رونمایی خواهد شد. انتظار می ‌رود کلیه اعضای رده‌ بالای سری «پی ۱۱» یا «پی ۲۰» به سی پی یو کرین ۹۷۰مجهز شده باشد؛ هواوی از این تراشه در مدل «میت ۱۰» هم استفاده کرده بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *