هواوی و عرضه گوشی هوشمند پی20 پورشه دیزاین

هواوی و عرضه گوشی هوشمند پی20 پورشه دیزاین

پی20 پورشه دیزاین و عرضه آن از سوی کمپانی هواوی

به دنبال توییت جدیدی که از سوی کمپانی هواوی مطرح شده است، می توان پیش بینی کرد که چینی‌ ها در نظر دارند از نسخه‌ ی پورشه دیزاین پی ۲۰ رونمایی به عمل بیاروند و به زودی این گوشی هوشمند جدید را وارد بازارهای جهانی کنند.

کمپانی هواوی همکاری ‌های بسیار زیادی با برند‌های پریمیوم داشته است؛ چینی‌ها در عرصه ی توسعه‌ ی دوربین رده بالاترین محصول خود با لایکا مشارکت داشته اند و مدتی است که در زمینه‌ ی طراحی با پورشه دیزاین تبادل نظر می‌ کنند. دو نسل جدید از فبلت‌های رده بالا خانواده‌ ی میت، نسخه ‌ای خاص با برند پورشه دیزاین نیزهمکاری داشتند؛ محصولاتی با طراحی متفاوت‌ که با نام ‌های میت ۹ پورشه دیزاین و میت ۱۰ پورشه دیزاین به بازار عرضه شده اند. الآن به‌ نظر می‌ آید که خانواده‌ ی رده بالای سری P نیز میزبان محصولی با این برند خواهد بود.

در زمانی که تنها دو روز تا رونمایی هواوی از گوشی‌ های رده بالای پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو باقی مانده، این کمپانی چینی توییتی را انتشار داده است که به‌ نظر می‌ آید به ارائه نسخه‌ ای جدید از محصول رده بالا‌ی هوآوی با برند پورشه دیزاین اشاره می کند. متن توییت یادشده به شرح زیر می باشد:

جستجو برای دست پیدا کردن به حد کمال با برند ماندگار پورشه دیزاین ادامه خواهد داشت. آینده ‌ی تجمل با آینده‌ ی تکنولوژی در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۸ دیدار خواهد کرد و نسلی جدید از گوشی های هوشمند وارد میدان رقابت خواهد شد.

در حال حاضر با توجه به همزمان شدن تاریخ ذکر شده در متن توییت با تاریخ اعلام ‌شده برای رونمایی از محصولات جدید خانواده ‌ی P20، به‌ نظر می‌ آید که هفتم فروردین شاهد رونمایی از گوشی هواوی پی ۲۰ پورشه دیزاین یا هواوی پی ۲۰ پرو پورشه دیزاین نیز خواهیم بود؛ به این علت که تنها نسخه ‌ی رده بالای پی ۲۰ سزاوار برند لوکس پورشه دیزاین می باشد بنابراین باید منتظر ماند و دید که کمپانی چینی هواوی چه برنامه ای را برای این تاریخ در نظر گرفته است.

بر اساس تصویرهای انتشار یافته و حدس و گمان ‌های اخیر، می توان پیش ‌بینی کرد اعضای خانواده‌ ی پی ۲۰ از صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده می کنند که در قسمت بالای آن، همچون آیفون ۱۰، بریدگی بسیار نازکی برای قرار دادن دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه در نظر گرفته شده است و طراحی ظاهری آن بسیار شبیه به آیفون10 می باشد. اطلاعات منتشر شده حکایت از آن دارد که این پرچم دار هوآوی از پردازنده ی هشت هسته‌ ای کرین ۹۷۰ بهره خواهد برد؛ پردازنده ای که پیش از این در گوشی ‌های هوشمند میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین به کار گرفته شده است و توانسته قدرت پردازشی بالایی را در اختیار کاربران این محصولات هوشمند قرار دهد.

با توجه به اطلاعات و شواهد موجود به نظر می رسد هواوی در خصوص گوشی هوشمند پی ۲۰ از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو دارای دوربین سه ‌گانه بوده و مجهز به سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی (مونوکروم) و ۸ مگاپیکسلی (تله ‌فوتو) می باشد که می تواند ثبت تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را برای کاربران فراهم نماید؛ بنابراین احتمال آن وجود دارد در مدل پورشه دیزاین هوآوی نیز از چنین فناوری هماهنگی استفاده شده باشد که موجب می شود گوشی هوشمند و بسیار لوکسی در اختیار کاربران و علاقه مندان محصولات هواوی قرار بگیرد. هواوی با عرضه نسخه پورشه دیزاین پی20 می تواند تحولی عظیم را در خصوص محصولات هوشمند خود به وجود آورده و موجب توسعه فناوری استفاده از دوربین سه گانه در خصوص گوشی های هوشمند شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *