همگام سازی کروم با دستورالعمل های لمسی  

همگام سازی کروم با دستورالعمل های لمسی  

همگام سازی کروم با دستورالعمل های لمسی

کمپانی مایکروسافت برای اینکه بتواند تجربه بهتری از کار با سیستم عامل کروم را برای کاربران خود به وجود بیاورد تصمیم گرفته این سیستم عامل را با صفحات لمسی نیز سازگار کند. به این ترتیب کاربران با علاقه بیشتری به کار با این سیستم عامل خواهند پرداخت

تنها نسخه های نخستین سیستم عامل کروم است که نمی تواند از دستورات لمسی پشتیبانی نماید اما علیرفم این مسئله گوگل در طول دوران کاری خود و برای اینکه بتواند از اپلیکیشن های اندروید پشتیبانی نماید سعی کرده سیستم عامل کروم را بسیار قدرتمند تر از گذشته با دستورات لمسی که به آن  داده می شود همگام کرده و در نتیجه موجب رضایت مندی بیشتر کاربران باشد. اینگونه به نظر می رسد که فعالان مایکروسافت به دنبال این هستند تا سیستم عاملکروم را بیش از چیزی که هست با دستورات لمسی سازگار و همگام کنند تا نتایج بهتری از کار با این سیستم عامل به وجود بیاید.

در مورد طراحی جدید این سیستم عامل باید بگوئیم همچون اندروید دارای پنجره لانچر اپلیکیشن می باشد و زمانی که کاربر بر روی این پنجره کلیک کند تمام اپ ها در قسمت پائینی دسکتاپ دیده خواهند شد. در نسخه هایی که در حال حاضراز این سیستم عامل وجود دارد زمانی که بر روی پنجره اپلیکیشن ها کلیک شود شما تمام اپ ها را در یک پنجره جدید خواهید دید که این مساله بر جذابیت این سیستم عامل افزوده و حالت زیباتری به ظاهر آن داده است.

در طراحی جدیدی که برای این سیستم عامل در نظر گرفته شده است زمانی که بر روی اپلیکیشن ها کلیک نمائید یک نوار جستجو برای شما به نمایش در خواهد آمد و زمانی که یک کاربر این قسمتی را که نوار جستجو در آن به نمایش درآمده را کمی بالا و پائین بکشد می تواند اپ دراور را که به صورت کامل است مشاهده نماید و از آن استفاده لازم را داشته باشد.

تعدادی از اپلیکیشن ها به احتمال خیلی زیاد در قسمت سوگست اپ که در بخش زیرین نوار جستجو قرار دارد قابلیت دسترسی را خواهند داشت به همین دلیل هیچ نیازی نیست برای اینکه بتوانید به این اپ ها دسترسی داشته باشید نوار جستجو را بالا و پائین بکشید. حتی نیازی نیست برای اینکه این اپ ها را پیدا کنید اپ دراور را به طور کامل بازبینی کنید. اگر تمایل داشته باشید که این طراحی جدید سیستم عامل کروم را مورد استفاده قرار دهید می توانید از طریق کانال قناری که یکی از کانال های گوگل برای انتشار آپدیت های جدید خود استفاده می کند کمک گرفته و نسخه جدید این سیستم عامل کروم را دریافت نمائید و تجربه جدیدی را برای خود داشته باشید.

کمپانی مایکروسافت و پیشتر از آن گوگل وعده داده اند که در آپدیت های جدیدی که ارائه می دهند از فرامین لمسی بیشتری در مورد سیستم عامل کرم استفاده کنند و سازگاری این سیستم عامل را با دستورالعمل های لمسی به طرز چشمگیری افزایش دهند.

زمانی که سیستم عامل کروم بتواند بهتر با دستورات لمسی سازگار شود به طور حتم در آینده ای نه چندان دور می توانیم شاهد حضور لپ تاپ هایی باشیم که لمسی و یا هیبریدی هستند و می توانند با سیستم عامل کروم فعالیت نمایند. این سیستم عامل می تواند با سازگاری بسیاری که با فرامین لمسی پیدا می کند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و موجب رضایت بیشتر کاربران شود که خود این مساله موجب تحولی شگرف در دنیای فناوری های نوین می باشد و می تواند در توسعه تکنولوژی های اینترنتی نقش بسزایی را داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *