هزینه110 میلیارد دلاری پیش بینی شده برای کاربران گوشی های هوشمند

هزینه110 میلیارد دلاری پیش بینی شده برای کاربران گوشی های هوشمند

هزینه110 میلیارد دلاری پیش بینی شده برای کاربران گوشی های هوشمند

موسسه App Annie در گزارشی که اخیرا منتشر کرده است عنوان کرده کاربرانی که در سال2018 از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بیش از یکصد و ده میلیارد دلار را هزینه اپ استور خواهند کرد. این موسسه در گزارش جدیدی که منتشر کرده به نحوی به پیش بینی در مورد وضعیت بازارهای جهانی اپلیکیشن ها پرداخته و بیان کرده تمام کاربران گوشی های هوشمند در سال جدید میلادی در مورد تمام اپ استورهایی که در گوشی های خود دارند هزینه یکصد و ده میلیار دلاری را خواهند پرداخت. البته این موسسه بیان کرده که به احتمال خیلی زیاد رقم پرداختی از سوی کاربران از این میزان هم عبور خواهد کرد و این تنها آغاز راه است.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند

رقمی که این موسسه اعلام کرده است در واقع یک افزایش سی درصدی نسبت به سال های پیش از آن را به ما نشان می دهد و همانطور که این گزارش عنوان کرده است بیشتر هزینه ای که کاربران قرار است بپردازند در زمینه بازی های کامپیوتری انجام می شود.

در حال حاضر بیشتر بازی هایی که در گوشی های هوشمند وجود دارد به وسیله فروش درون برنامه ای به دست می آید و می توان گفت که فروش درون برنامه ای توانسته تاثیر بسیار زیادی در زمینه بازی داشته باشد. علیرغم این مساله باید بگوئیم هنوز هم بازی ها توانسته اند بیشترین درآمد را برای خود ثبت کنند.

در گزارشی که از سوی این موسسه منتشر شده است در سال2018 میلادی سه کشور هند و برزیل و چین کشورهایی هستند که بیشترین هزینه ها از سوی کاربران آن ها قرا راست پرداخت شود چرا که کاربران این کشورها بیش از هر کشور دیگری برای انجام بازی هزینه می کنند.

البته در بین این کشورها نیز کشور چین بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است و هم اکنون بزرگ ترین بازاری که برای اپ استور وجود دارد در اختیار چینبوده و مربوط به بازار اپ استور اپل است و این نکته می تواند اهمیت بسیار زیادی را داشته باشد.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند

وضعیت درآمدزایی برای اپلیکیشن ها در سال2018

کشور هند به همراه برزیل دو کشوری هستند که بیش از کشورهای دیگر زمان برای گوشی های هوشمند در سال2018 در آن ها صرف خواهد شد. زمانی که شبکه های مخابراتی در هند راه اندازی شد این کشور شاهد بود که چه میزان قابل توجهی دانلود از شبکه ی گوگل پلی در یک سال گذشته انجام شده است و برزیل هم به مانند هند که دارای جمعیت بسیار زیادی می باشد که اکثریت آن ها فاقد گوشی های هوشمند هستند راه ردازی را برای رشد در پیش دارد.

تا به امروز اپ استور توانسته درآمدی بالغ بر هفتاد میلیارد دلار را برای توسعه دهندگان بازی ها به ارمغان بیاورد. دیگر گروهی از اپلیکیشن ها که میزان قابل توجهی از درآمد سال جدید میلادی را برای خود ثبت خواهند کرد استریم ویدئو هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده خواهند کرد. کاربران گوشی های آی او اس افزایش هشتاد و پنج درصدی از سرویس های استریم ویدئو را به خود اختصاص داده اند در حالی که این رقم در بین کاربران گوگل پلی هفتاد درصد افزایش داشته است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *