نوکیا و ساخت احتمالی گوشی های سری N

نوکیا و ساخت احتمالی گوشی های سری N

تولید احتمالی گوشی های سری N نوکیا و بازگشت مجدد آن ها

پس از این که خبرهایی جدی در خصوص بازگشت گوشی های سری X نوکیا منتشر شد این چنین ب نظر می رسد که گوشی های سری N نیز مجددا تولید شوند و باید منتظر بازگشت مجدد آن ها شد.

برخی از کاربران علاقه مند بودند تا گوشی های سری N نوکیا مجددا تولید شوند که باید به این دسته از کاربران اعلام کنیم احتمالا آروزی شما به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد. کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال به در حال تولید گوشی های نوکیا می باشد پیش تز اعلام کرده بود که گوشی های سری ایکس مجددا وارد خط تولید خواهند شد اما حالا اینگونه به نظر می رسد که پس از سری ایکس گوشی های سری N نیز وارد بازار خواهد شد.

حساب کاربری اچ ام دی گلوبال که در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت است تصویری را به عنوان یادبود رونمایی از نخستین گوشی های سری ؤ را انتشار داده است که موجب شده توجهات بسیاری به آن ها جلب شود. کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال روز هفتم اردیبهشت1384 را که مصادف با27 آوریل2005 است طی کنفرانسی مطبوعاتی که در آمستردام برگزار کرده بود از سه گوشی N70، N90 و N91 را معرفی نموده است.

نکته دیگری که باید عنوان کنیم این است که پستی که به وسسیله اچ ام دی گلوبال منتشر شده به همراه یک دعوت نامه می باشد که به احتمال زیاد به معرفی از گوشی همراه جدیدی ارتباط پیدا می کند. شایعات و احتمالاتی که به تازگی منتشر شده اشاره به رونمایی از گوشی جدیدی دارد که به وسیله اچ ام دی گلوبال و به نام نوکیا X6 تولید شده است. اما احتمال دیگری نیز وجود دارد که عنوان می کند این کمپانی فنلاندی به همراه این گوشی جدید قرار است از گوشی دیگری نیز رونمایی به عمل آورد.

در تصویری که به تازگی به وسیله اچ ام دی گلوبال انتشار یافته گوشی نوکیا N8 نیز دیده می شود که بسیار محبوب بوده و علاقه مندان بسیاری دارد. این مدل از گوشی های نوکیا به علت دوربین با کیفیتی که داشته بسیار محبوب بوده و در بین گوشی های سری N نوکیا از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. گوشی های این سری به عنوان یک گزینه بسیار خوب برای عکاسی به شمار می روند و در کنار نام این دسته از گوشی های نوکیا نام زایش و لنزهای باکیفیتی که به وسیله این برند تولید شده دیده می شود و اغلب با نام این برند همراه است.

باید همیشه به خاطر داشته باشیم که این کمپانی فنلاندی مجددا با کمپانی زایس همکاری خود را آغاز کرده و می توان انتظار داشت که گوشی های جدید این کمپانی بازهم از نظر عکاسی در زمره بهترین گوشی ها قرار بگیرند و بتوانند مورد توجه کاربران قرار بگیرند. البته هنوز بازگشت مجدد این دسته از گوشی های نوکیا قطعی نشده و باید منتظر ماند تا این کمپانی فنلاندی نظر قطعی در خصوص این خبر ابراز کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *