نمایش تصاویر رندر گوشی هوشمند ال جی جی7

نمایش تصاویر رندر گوشی هوشمند ال جی جی7

انتشار تصاویر رندر مربوط به گوشی هوشمند ال جی جی7

تصویرهای رندری که به تازگی منتشر شده، محصولات بالا رده جدید ال‌جی جی ۷ را با بریدگی در بالای صفحه نمایش نشان می دهد که شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۰ داشته و حاشیه‌ های باریک را به خوبی نشان می دهد. ارائه ی گوشی‌ های هوشمندی که دارای بریدگی در بالای صفحه نمایش هستند به یک روش مطرح تبدیل گشته است؛ ناچ را می‌توان به عنوان کلید گمشده تولید کنندگان جهت ارتقای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه معرفی کرد. به این طریق، همچنان می‌ توان دوربین سلفی و اسپیکر کاربر را در پنل جلوی گوشی جای داد؛ بدون آن که نیازی به حفظ حاشیه‌ ای که در بالای صفحه نمایش قرار دارد باشد.

کمپانی ال ‌جی هم که پرده برداری از محصولات رده بالای جدید خود را به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ موکول کرده است، تصمیم گرفته است تا جانشین ال ‌جی جی ۶ را با شکل ظاهری کاملاً متفاوتی وارد بازارهای جهانی خواهد کرد. براساس گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، محصولات رده بالای آینده کمپانی کُره ‌ای با نام تجاری «جی ۷» وارد بازارهای جهانی خواهد شد و احتمال دارد در بالای صفحه نمایش خود، بریدگی قرار داشته باشد. تصویرهایی که به تازگی منتشر گشته است، صحت و راست بودن این ادعا را تأیید می نماید و پیش بینی ها‌ را به منظور ارائه ی محصولات رده بالای ۲۰۱۸ ال ‌جی با طراحی ای که شباهت زیادی به آیفون ۱۰ دارا را تقویت می‌ نماید.

تصویرهای رندری که به تازگی منتشر گشته است، قابلیت استناد ندارد؛ با این حال، تصویرهای ذکر شده به وسیله @OnLeakes –  افشاگر معروف – منتشر گشته است که عملکرد مناسب و خوبی در افشای گوشی‌ های جدید از خود نشان داده است. تصویرهایی که بوسیله این شایعه ‌پرداز انتشار یافته است، تأیید می‌ کند جانشین ال‌ جی جی ۶ با بریدگی در بالای صفحه نمایش عرضه می شود؛ هر چند به علت خاموش بودن نمایشگر، تشخیص این بریدگی خیلی آسان نخواهد بود. مطابق با دیگر گوشی‌های اندرویدی که طراحی مشابه  آیفون 10 را دارند، حاشیه‌ی پایین نمایشگر حذف نشده است؛ با این‌ وجود، ضخامت حاشیه ‌ی موجود در پایین صفحه نمایش خیلی باریک است. باید به این نکته اشاره نمود که امکان پوشاندن فضای خالی اطراف بریدگی وجود دارد.

در تصویرهایی که به‌ دست رسیده، می توان به این موضوع اشاره نمود که محصول رده بالای ال ‌جی جی ۷ با دو شاسی فیزیکی اضافه عرضه خواهد شد؛ تولید کننده کره‌ ای، معمولاً دکمه‌ ی پاور را با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی ترکیب می ‌کند و همین مسئله موجب شده است تا از عملکرد دکمه های فیزیکی اضافه در طرفین گوشی، بدون اطلاع باشیم. حتی در حالتی ‌که یکی از دکمه‌ ها برای روشن و خاموش کردن ال‌ جی جی ۷ کاربرد داشته باشد، یک دکمه‌ ی فیزیکی دیگر در لبه‌ ی سمت چپ گوشی و در زیر کلیدهای تنظیم صدا وجود دارد که کاربرد آن معلوم نیست.

براساس اطلاعاتی که به همراه تصویرهای موجود ارائه شده است، محصول رده بالای آینده ال ‌جی به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد شد؛ به ‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای از پنل LCD استفاده نموده است و صحبتی از عرضه جی ۷ با پنل اولد نیست. ‌قبلا نیز شایعاتی در این زمینه منتشر شده بود؛ ایوان بلس مدعی است جانشین جی ۶ با نمایشگری از نوع MLCD+ عرضه می شود که روشنایی بیشتری نسبت به پنل‌های معمول IPS LCD دارد. با این وجود،  بعدا اعلام شد که محصولات رده بالای ۲۰۱۸ ال ‌جی در دو مدل با پنل LCD و OLED عرضه می‌شود. صفحه نمایشی که برای پرچم ‌دار جدید ال‌جی استفاده می شود، نسبت ابعاد ۱۹:۹ دارد که در مقایسه با نمایشگر گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ کشیده ‌تر است.

همان گونه که ادعا می‌شود، اندازه طولی گوشی جدید ال‌ جی به ۱۵۳.۲ میلی ‌متر خواهد رسید؛ با وجودی  ‌که عرضه این محصول فقط ۷۱.۹ میلی ‌متر است و جی ۷ ضخامت ۸.۲ میلی‌متری دارد. از آن‌ جهت که در قاب پشتی، دوربین از بدنه بیرون زده است؛ ضخامت محصول رده بالای آینده شرکت کره‌ای به ۸.۵ میلی ‌متر می‌ رسد. خوش‌ بختانه، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر از لبه‌ی پایین گوشی حذف نشده است. در پنل پشتی، می توان حدس زد شرکت ال‌ جی از ترکیب دو سنسور ۱۶ مگا پیکسلی استفاده نموده است؛ هرچند، جزئیات بیشتری درباره دوربین اصلی گوشی هنوز ارائه نشده است.

ال‌ جی به این خاطر از معرفی جی ۷ در نمایشگاه MWC 2018 صرف‌ نظر کرد که طراحی این گوشی در اوایل سال جدید میلادی به دستور مقامات شرکت کره‌ای، از ابتدا آغاز شده بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *