نمایشگرmicro LED بهبود یافته نتیجه مشارکت اپل و TSMC

نمایشگرmicro LED بهبود یافته نتیجه مشارکت اپل و TSMC

نمایشگرmicro LED بهبود یافته نتیجه مشارکت اپل و TSMC
کمپانی اپل پس از اینکه مدت ها از صفحه نمایش های اولد در محصولات خود استفاده کرد حالا تصمیم گرفته تا کار خود را توسعه دهد و از تکنولوژی های پیشرفته ای که وجود دارد در مورد نمایشگرهای محصولات خود استفاده کند.

طی چند ماه اخیر کمپانی اپل گوشی هوشمند جدیدی را وارد بازار کرده است که صفحه نمایش آن از نوع OLED می باشد. در حال حاضر گزارش هایی در دنیای دیجیتال انتشار پیدا کرده که نشان می دهد کمپانی بزرگ اپل برای اینکه بتواند کیفیت صفحه نمایش های خود را بالا ببرد برنامه های گسترده ای را آغاز کرده است.

کوپرتینو نشین ها هم اکنون مشغول کار بر روی صفحه نمایش های میکرو ال ای دی هستند که می تواند تصاویر را بسیار بهتر از نمایشگرهای اولد نشان دهد.
این صفحه نمایش های جدید تمام مواردی که به عنوان نقطه قوت نمایشگر اولد به شمار می رود را داشته و علاوه بر آن قابلیت این را دارند که رنگ ها را غلیظ تر و بهتر نشان داده و روشنایی بیشتری را نیز ارائه دهند. البته در کنار تمام این موارد باید مصرف بهینه انرژی را نیز قرار داد که موجب می شود این صفحه نمایش بهتر از انواع اولد آن باشد.

نمایشگرmicro LED

نمایشگرmicro LED

کمپانی اپل برای اینکه بتواند مراحل تولید این صفحه نمایش ها را سریعتر انجام دهد تیم تحقیق و توسعه خود را که در تایوان حضور داشت را کمی کوچک تر کرده و ادامه روند تحقیقات را در کشور آمریکا انجام خواهد داد. اپل برای اینکه بتواند محصول خوب و با کیفیتی را تولید کند با کمپانیTSMC قرار داد همکاری امضا کرده است تا بتواند در تولید پنل های سیلیکونی موفق عمل نماید.

برخی از اخبار منتشر شده حاکی از آن است که کوپرتینو نشین ها در مورد اپل واچ آینده از نمایشگر میکرو ال ای دی استفاده خواهد کرد و پس از آن این تکنولوژی مدرن وارد سری جدید آیفون های این کمپانی بزرگ خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *