نمایشگاه MWC و رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی می7

نمایشگاه MWC و رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی می7

نمایشگاه MWC و رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی می7

نمایشگاه MWC که به معرفی دستاوردهای دیجیتالی و تکنولوژی ارتباط دارد به زودی فعالیت خود را در سال2018 آغاز خواهد کرد. کمپانی های بسیاری برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و در بین کمپانی هایی که احتمال حضور آن ها در این نمایشگاه وجود دارد نام شیائومی چینی نیز دیده می شود. احتمالا این کمپانی با شرکت در این نمایشگاه از پرچم دارد جدید خود نیز رونمایی کند.

چندی پیش پس از اینکه شیائومی فبلت بدون حاشیه می میکس2 خود را معرفی نمود طرفداران بسیاری نظرشان به شیائومی می7 جلب شد. گوشی های پرچم داری که به وسیله شیائومی وارد بازار شده است دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و با این حال گوشی می7 شیائومی که به عنوان جایگزین نسل پیشین این گوشی شناخته می شود به عنوان یکی از گوشی های هوشمندی شناخته می شود که انتظار می رود در سال جدید وارد بازار شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. این مسئله موجب شده تا شایعات بسیار زیادی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شود و کاربران و علاقه مندان بسیاری هستند که در انتظار اعلام زمان دقیق معرفی این گوشی هوشمند و پرچم دار محصولات شیائومی هستند.

طی روزهای اخیر گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد به احتمال بسیار زیاد شیائومی در جریان نمایشگاه MWC از پرچم دار جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می شود و تاریخ برگزاری آن در ماه فوریه است شرکت خواهد کرد. البته ناگفته نماند هنوز مشخص نیست که در این نمایشگاه محصول رد بالایی از این کمپانی معرفی می شود یا اینکه معرفی جدید ترین محصول رده بالای آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

شیائومی با حضور در نمایشگاه MWC فرصت این را دارد که جدیدترین پرچم دار گوشی های خود را معرفی نموده و آن را در مقابل دید عموم رونمایی کند. شیائومی چینی در خصوص گوشی هوشمند می6 خود آن را در نمایشگاه MWC معرفی نکرد اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در خصوص پرچم دار جدید خود که جانشین می6 می باشد و به عنوان رقیبی با گوشی های سری هواوی پی11 شناخته می شود از این نمایشگاه استفاده کرده و آن را رونمایی نماید.

در خصوص گوشی هوشمند شیائومی که در سال2018 تولید می شود اطلاعات متفاوتی پخش شده است که نشان از با کیفیت بودن این محصول دارد. کمپانی چینی شیائومی زمانی که از پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام رونمایی به عمل آمد عنوان کرد که در بین تولیدات خود محصولی را با استفاده از این تراشه تولید و عرضه خواهد کرد و حالا احتمالا شیائومی می7 نخستین گوشی هوشمند این کمپانی است که دارای پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام می باشد و می تواند در زمینه پردازش اطلاعات عملکرد مناسبی را داشته باشد.

یکی دیگر از شایعاتی که در خصوص این گوشی هوشمند وجود دارد این است که شیائومی در طراحی آن به نحوی مانند دیگر کمپانی ها عمل نموده و گوشی خود را بدون هیچ حاشیه ای روانه بازار خواهد کرد. در خصوص این گوشی هوشمند گفته می شود که دارای صفحه نمایش6 اینچی می باشد که از نوع امولد می باشد که به وسیله کمپانی سامسونگ تولید شده است و مجهز به سیستم تشخیص چهره سه بعدی می باشد.

یکی دیگر از مواردی که در خصوص این گوشی عنوان شده این است که قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi را دارا می باشد و این در حالی است که نسل پیش از آن فاقد این قابلیت بود. می7 شیائومی دارای6 گیگابایت حافظه رم می باشد و احتمال دارد در پنل پشتی آن دو سنسور16 مگاپیکسلی با یکدیگر ادغام شوند که یکی از این سنسورها دارای لنزی با دیافراگم F1.7 می باشد و می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار برود.

شیائومی هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این مدل از گوشی های هوشمند خود ارائه نداده است اما با این حال احتمالا نسل جدید گوشی های سری می شیائومی با قیمتی بالغ بر2699 یوآن که برابر با405 دلار است عرضه خواهد شد اما در خصوص کاربران اروپایی این احتمال وجود دارد مالیات و عوارض واردات نیز به قیمت نهایی آن افزوده شده و موجب می شود قیمت بالاتری داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *