نمایشگاه الکامپ به زودی برگزار می شود

نمایشگاه الکامپ به زودی برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه الکامپ 2018

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی )الکامپ ۹۷(، در تاریخ ششم تا نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار خواهد گردید.

در اولین جلسه ای که در کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم برگزار شد، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی کامپیوتری کشور، افرادی که به عنوان اعضای کمیته اجرایی الکامپ این دوره انتخاب شدند به ترتیب: آرش برهمند، رضا حیدری، حسن هاشمی، سهیل مظلوم، سید علی آذرکار، محمد ثروتی و حسام آرمندهی می باشند.

بر اساس تقسیم وظایف انجام شده بین اعضای کمیته اجرایی، مهدی حیدری به عنوان مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم انتخاب گردید. حسن هاشمی انجام هماهنگی نظام ‌های استانی و سید علی آذرکار هم وظیفه هماهنگی در استان تهران را بر عهده گرفت. حسام آرمندهی مسئولیت انجام وظایف اجرایی دو بخش الکام گیمز و الکام ترندز را در دست گرفت. وظیفه هماهنگی استارت آپ ها جهت حضور در سالن الکام استارز هم به آرش برهمند واگذار شد. محمد ثروتی مسئول توسعه بازار شد و وظیفه هماهنگی ‌های سالن دولت الکترونیک هم بر عهده سهیل مظلوم سپرده شد.

کمیته اجرایی، پنجم خرداد ماه را برای آغاز جانمایی شرکت‌ هایی که مراحل ثبت‌ نام را در تاریخ مشخص شده به انجام رساندند، مشخص کرده است که به ترتیب اولویت ثبت نام این جانمایی ها انجام خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین ‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۹۷)، در روزهای ششم تا نهم مرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین ‌المللی تهران برگزار خواهد گردید.

بزرگ ترین سالن الکامپ ۹۷ در اختیار استارتاپ ‌ها

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیان کرد که سالن ‌های ۸ و ۹ به عنوان بزرگ ترین سالن نمایشگاه را در اختیار استارتاپ ها قرار خواهیم داد، گفت: صد استارتاپ درخواست غرفه ۱۲ متری را داده بودند که این تقاضا برآورده شد، اضافه بر این ۲۵۰ استارتاپ در قالب یک بخش در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بحری اضافه کرد: سه قسمت در الکام استارز در نظر گرفته شده است. در قسمت اول اشخاص با سابقه در زمینه کسب و کارهای جدید تحت عنوان مربی (منتور) حضور دارند و استارتاپ ها این امکان را دارند تا از تجربه این افراد استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: در قسمت دوم مسابقه ای همانند سال گذشته بین استارتاپ ها انجام خواهد شد و به برترین طرح ها جوایزی اعطا خواهد شد. یک قسمتVIP هم در نظر گرفته ایم تا اشخاص با استعداد از طرف سرمایه گذاران خطر پذیر در این قسمت حضور داشته و برای سرمایه گذاری در استارتاپ ها با هم به مذاکره بپردازند.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیان داشت: با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جلساتی را داشته ایم و مقرر گردید این سازمان با همکاری شرکت رایتل، روی ۲۰ تا ۳۰ استارتاپی که در نمایشگاه حاضر خواهند شد سرمایه گذاری کنند.

بحری افزود: در سال جاری استارتاپ ها با یکدیگر هماهنگ شده اند تا هم سالن الکام استارز و هم نمایشگاه الکامپ به برترین فرم ممکن برگزار گردد و تعداد زیادی از آن ها به افراد بازدید کننده و غرفه داران خدمات ارائه می دهند که لیست این شرکت ها و خدمات آن ها خیلی زود منتشر خواهد شد.

وی در رابطه با سالن دولت الکترونیکی هم بیان کرد: این قول را می دهیم که در سالن ۴۱A دستاوردهای دولت الکترونیکی به شبکه ملی اطلاعات هم به نمایش در خواهد آمد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *