نسخه ی جدید اپل واچ مجهز به دکمه های فیزیکی ثابت خواهد بود

نسخه ی جدید اپل واچ مجهز به دکمه های فیزیکی ثابت خواهد بود

استفاده از دکمه های فیزیکی ثابت در اپل واچ های نسل جدید

اپل در خصوص طراحی مدل های جدید اپل واچ به سراغ استفاده از دکمه های فیزیکی ثابت می رود که به وسیله موتور تپتیکی می توانند در برابر فشرده شدن واکنش نشان دهند. این گزارش در وب سایت فست کمپانی منتشر شده است که نشان می دهد نسل جدید اپل واچ مجهز به دکمه های فیزیکی ثابت خواهد بود که به وسیله موتور تپتیکی عمل کرده و در برابر فشرده شدن به وسیله کاربران از خود واکنش نشان خواهند داد. این خبر توسط یکی از منابع نزدیک به اپل در دسترس فست کمپانی قرار گرفته است و حکایت از آن دارد که از پیکر بندی و ادغامی شبیه به دکمه های ساعت هوشمند در طراحی اپل واچ های جدید استفاده شده است.

اپل با این تغییر رویه در خصوص به کارگیری از دکمه های فیزیکی ثابت در اپل واچ های جدید همچون تغییر رویه ای عمل کرده که پیش از این در خصوص دکمه هوم آیفون7 در پیش گرفته بود. براساس گزارشی که از سوی این منبع منتشر شده است استفاده از دکمه فیزیکی می تواند به عنوان یک قسمت از اپل واچ جدید این کمپانی به شمار رود که به احتمال زیاد در پاییز سال جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به کارگیری این دکمه های ثابت دارای مزایایی است که مهمترین آن ها مقاومت بالای ساعت هوشمند اپل در مقابل گرد و غبار و نفوذ آب است. یکی دیگر از مزایای استفاده از دکمه های فیزیکی ثابت اشغال فضای کمتر در داخل ساعت هوشمند می باشد به همین دلیل می توان از فضای بیشتری برای قرار دادن تجهیزات بیشتر و باتری ای با ابعاد بزرگ تر استفاده کرد.

در خصوص اپل واچ جدید اپل احتمالات و گمانه زنی های بسیاری مطرح شده است که یکی از آن ها جمع آوری اطلاعات سلامتی کاربران می باشد که به وسیله بخشی از دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده انجام می شود. به عنوان مثال می توان با استفاده از این دکمه ها ضربان قلب افراد را بررسی نمود. در حال حاضر اپل واچ به وسیله حسگرهایی که در بخش زیرین دستگاه و در کنار پوست وجود دارد قابلیت سنجش ضربان قلب افراد را دارا می باشد و می تواند داده های سلامتی کاربران را حفظ نماید.

البته در گزارشی که به وسیله وب سایت فست کمپانی منتشر شده تنها این اطلاعات در خصوص اپل واچ جدید اپل صحبت نشده و اطلاعاتی نیز در خصوص ببرنامه هایی که تیم طراحی صنعتی در خصوص آینده اپل واچ های جدید دارند نیز مطرح شده است که با توجه به آن این تیم تصمیم دارد طی سال های آینده اپل واچ هایی را راهی بازارهای جهانی کنند که از هیچ دکمه ای بر روی آن ها استفاده نشده است اما قابلیت و کیفیت عملکردی بالایی دارند و می توانند در موارد بسیاری کاربرد خوبی را از خود نشان دهند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *