نرم افزار Winrar و اتمام زمان استفاده از آن

نرم افزار Winrar و اتمام زمان استفاده از آن

نرم افزار Winrar و اتمام زمان استفاده از آن

آیا زمان استفاده 40روزه رایگان Winrar تمام خواهد شد؟

برای اشخاصی که زیاد از کامپیوتر و نرم افزار استفاده می کنند نرم افزار Winrar خیلی آشنا می باشد. این برنامه برای فشرده سازی فایل های ویندوز کاربرد دارد که همیشه مهلت چهل روزه ی رایگان برای استفاده کاربران از این نرم افزار تعریف شده است. اما اینجا سوال پیش می آید که آیا کسی تا به امروز لایسنس این برنامه را خریده است یا نه؟

یک جمله ی معروف از آلبرت انیشتین هست که می گوید: در دنیا دو چیز پایان ندارد ، اول این که جهان هستی و دوم استفاده رایگان آزمایشی از برنامه ی WinrarJ . بی شک باید بگوییم که این جمله در حقیقت درست نمی باشد و فقط به عنوان شوخی در بین کاربران کامپیوتر و استفاده کنندگان از این برنامه تلقی می شود. ولی تا به حال حاضر با خود گفته اید که چرا زمان استفاده ی آزمایشی از این نرم افزار که چهل روز می باشد هیچ وقت به پایان نمی رسد و شما بعد ار اتمام این زمان همچنان می توانید از این برنامه استفاده کنید؟ در واقع ما این گونه به شما پاسخ می دهیم که این کار
جزو ترفندهای تجاری نرم افزار وین رر می باشد و آن ها چنین اجازه ای را به کاربران خود می دهند.

وین رر

وین رر

یک شهروند روسی به نام یوجین راشال در سال 1993میلادی یک نرم افزار فشزده ساز به نام Rar را در قالب یک فایل معرفی کرد. این برنامه می توانست اکثر فایل هایی که به صورت فشرده بودند را نمایش دهد. اما جالب اینجا بود که با این که یوجین این برنامه را طراحی کرد و روانه بازار شد ولی امتیاز این برنامه را به برادرش الکساندر سپرد.

دقیقاً در سال 1995یعنی دو سال بعد یک نسخه از وین رر برای استفاده در ویندوز انتشار داده شد. این نسخه از نرم افزار نمایش فایل های با فرمت Rar و Zip را ممکن ساخت و امکان پشتیبانی از برخی از فایل های فشرده سازی شده ی دیگر را نیز فراهم می ساخت. شرایط استفاده از این نرم افزار این گونه می باشد که شما بعد از نصب نرم افزار امکان استفاده محدودی از آن را به صورت آزمایشی خواهید داشت ، زمانی که این تایم به پایان می رسد شما باید
برای خرید لایسنس آن اقدام کنید . ولی حتماً در جریان هستید که زمانی که مهلت استفاده از آن به پایان می رسد شما می توانید کماکان از نرم افزار استفاده کنید.

وین رر

وین رر

فقط تنها چیزی که کاربران را گاهی اوقات اذیت می کند این است که بعد از باز کردن برنامه پیغامی بر روی صفحه نمایش داده می شود و از شما می خواهد که مجوز استفاده ی بیشتر از نرم افزار را خریداری کنید. متن این پیام این گونه است: لطفاً دقت داشته باشید که وین رر نرم افزار رایگان نیست ، شما باید بعد از استفاده رایگان لایسنس (مجوز) این برنامه را خریداری کنید و یا آن را از روی سیستم خود حذف نمایید.

در نهایت بدین گونه است که کاربران محترم نرم افزار را از روی سیستم حذف می کنند و برنامه را مجدد نصب می نمایند و 40روز دیگر به صورت رایگان از آن استفاده می کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *