نتایج بنچمارک لپ‌ تاپ‌ ویندوز 10 مبتنی‌ بر آرم ایسوس مشخص شد

نتایج بنچمارک لپ‌ تاپ‌ ویندوز 10 مبتنی‌ بر آرم ایسوس مشخص شد

نتایج بنچمارک لپ‌ تاپ‌ ویندوز 10 مبتنی‌ بر آرم ایسوس مشخص شد

به تازگی نهاد خبررسانی گیک‌بنچ نتیجه های بنچمارک لپ تاپ مبتنی بر آرم کمپانی ایسوس را پخش کرده است. نتیجه هایی که اعلام شده است بیانگر کارایی ضعیف تر ویندوز 10نسبت به سیستم عامل اندروید می باشد.

چندی پیش کوالکام و مایکروسافت اعلام داشتند که به زودی و قبل از یایان یافتن سال 2017میلادی اولین لپ تاپ ویندوزی مبتنی بر آرم را می سازند. این را هم باید بگوئیم که تعدادی از شرکت ها تا به امروز علاقه مندی خود را جهت همکاری با مایکروسافت در جهت تولید لپ تاپ های مبتنی بر ساختار آرم اعلام داشته اند که از بین آن ها می توان به کمپانی های لنوو، ایسوس و اچ پی اشاره نمود.

با توجه به این که مدت زیادی تا پایان سال جاری نمانده است، ولی در روزهای اخیر ناظر منتشر شدن نتیجه های مربوط به لپ‌تاپ مبتنی‌بر آرم شرکت اچ‌پی بودیم. بنا براین نهاد اطلاع‌رسانی گیک‌بنچ نتیجه های بنچمارک لپ تاپ ویندوزی مبتنی بر آرم کمپانی ایسوس را خبر داد که می شود آن را مهر تأییدی بر ادعای ماه های اخیر مایکروسافت قلمداد کرد.

لپ‌ تاپ‌ ویندوز 10

لپ‌ تاپ‌ ویندوز 10

بر طبق آمار منتشر شده ، بنچمارک مربوط به مدل TP370QL از کمپانی ایسوس با رم 4گیگ و پردازنده 8هسته ای است. بنابر این آمار و اطلاعات به نظر می آید مغز متفکر این لپ تاپ پردازنده اسنپدراگون 835می باشد. با توجه به اعداد و ارقام این بنچمارک در قسمت چند هسته ای و تک هسته ای، ویندوز 10نسبت به سیستم عامل اندروید عملکرد پایین تری دارد. نمی توان این موضوع را با اطمینان اثبات کرد، چون به احتمال زیاد اخذ این نتیجه ها به علت وجود ایرادی در استفاده از شبیه ساز x86 می باشد. این را هم باید بگوئیم که اخبار منتشر شده به صورت آزمایشی می باشند و تا مشخص شدن نتایچ پایانی می بایست منتظر ماند.

تا به الان کلیه ی اخبار منتشر شده این را نشان می دهد که همه ی لپ تاپ های استفاده شده در این امتحان ها از 4 یا 8گیگ رم استفاده می کنند؛ بنابر این لپ تاپ یا تبلت هایی که از رم 2 گیگا بایتی استفاده می کنند، شانس بسیار پایینی جهت رقابت در این روند خواهند داشت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *