نام هایی که برای گوشی هوشمند تاشدنی ال جی ثبت شد

نام هایی که برای گوشی هوشمند تاشدنی ال جی ثبت شد

ثبت سه نام برای گوشی هوشمند تاشدنی توسط ال جی

اخیراً خبرهای بسیاری در رابطه با تلفن های همراه تاشدنی به گوش می رسد. اخیرا هم خبری مبنی بر ثبت چند نام تجاری توسط کمپانی هواوی منتشر گردید که به احتمال زیاد یکی از آن‌ ها نام تلفن همراه هوشمند تاشدنی این کمپانی خواهد بود. همین طور با توجه به خبرهای پیشین می ‌دانیم که شرکت ال ‌جی هم احتمالا در پی ورود به این بازار است.

ال جی

نام های ارائه شده برای گوشی های هوشمند تاشو  ال ‌جی

اکنون ال ‌جی تقاضایی را برای ثبت سه نام تجاری به اداره ‌ی ثبت مالکیت بین ‌المللی اتحادیه ‌ی اروپا (EUIPO) ارسال کرده است. این سه نام که «فلکس»، «فولدی» و «دوپلکس» می باشند، هر سه برای ثبت در رده تلفن های همراه هوشمند ارائه شده ‌اند، که این مسئله نشان می ‌دهد LG این نام ‌ها را برای نمایشگرهای انعطاف ‌پذیرش که برای کمپانی های دیگر تولید می ‌کند در نظر ندارد.

در نگاه مختصری که به این اسامی داریم، Flex و Foldi معمولی تر می باشند و تا اندازه ای شبیه گلکسی اف سامسونگ و نام‌ های جدید هواوی، Mate Flex، Flexi و Mate Fold، می باشند. اما نام Duplex انتخاب قابل قبولی است، به خصوص که گوگل هم از این نام برای دستیار صوتی هوشمند خود که اخیرا فروش آن آغاز شده، استفاده می ‌کند.

همین طور نام دوپلکس یادآور پتنت LG می باشد که مدتی قبل به ثبت رسیده بود. این پتنت، گوشی های هوشمند با دو نمایشگر، دو باتری و دو درگاه ورودی هدفون را توصیف می ‌کرد که در وضعیت نیمه تاشده دو کاربر قادرند به صورت هم زمان محتوای متمایزی را بر روی آن ببینند.

هر چند مثل همیشه باید توجه داشت که ثبت مارک تجاری به معنی استفاده ‌ی قطعی از آن نمی باشد و امکان دارد ال ‌جی در نتیجه نام دیگری را برای محصول خود در نظر بگیرد.

انتظار داریم که تلفن همراه تاشدنی کمپانی ال ‌جی در اوایل سال آینده میلادی رونمایی شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *