می7 جدید و عرضه آن با دوربین16 مگاپیکسل از سوی شیائومی

می7 جدید و عرضه آن با دوربین16 مگاپیکسل از سوی شیائومی

می7 جدید و عرضه آن با دوربین16 مگاپیکسل

کمپانی شیائومی به تازگی پرچمدار گوشسی های خود را با نام می7 معرفی کرده است که در طراحی آن از یکصفحه نمایش6 اینچی استفاده شده که از نوع صفحه نمایش های اولد می باشد. یکی دیگر از مواردی که شیائومی در طراحی می7 به کار برده که باعث می شود برتر از دیگر گوشی های هوشمند این کمپانی جلوه کند دوربین دوگانه16 مگا پیکسلی است.

این کمپانی چینی درابتوای سال2017 میلادی دو نمونه از گوشی های خود را با نام می6 و می میکس2 معرفی نموده است. به همین دلیل است که کلاقه مندان به محصولات این شرکت چینی تمایل دارند تا پرچمدار این کمپانی در ماه های آغازین سال آینده میلادی وارد بازار شود تا از نحوه کار و طراحی به کار رفته درتولید آن آشنا شده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

شیائومی نخشستین تولید رده بالای خود را گوشی می7 معرفی می نماید که می تواند جایگزین خوبی برای گوشی می6 باشد. در خصوصو تولید گوشی می7 و طراحی های آن شایعات بسیاری وجود دارد که قابلیت های احتمالی این گوشی هوشمند را معرفی می کند و در مورد آن صحبت های زیادی را دارد.

می7 جدید

می7 جدید

احتمالا کمپانی شیائومی در طراحی پرچمدار گوشی های هوشمند خود یعنی می7 از یک صفحه نمایش کشید استفاده خواهد کرد که می توان گفت در این مورد بر طبق اصول دیگر سازندگان رفتار کرده است. به به احتمال خیلی زیاد نسبت ابعادی که در این گوشی وجود دارد18 در9 خواهد بود.

کمپانی های بسیاری هستند که در طراحی و تولید گوشی های پرچمدار خود از نمایشگرهای کشیده با ابعاد تصویری18 در9 استفاده کرده اند و به همین علت احتمالا کانی شیائومی بخواهد در طراحی و تولید می7 تغییرات زیادی را وارد کرده و محصولی متفاوت را وارد بازار نماید. برخی از وب سایت ها نیز ادعا کرده اند که کمپانی شیائومی در طراحی پرچمدار جدید خود سعی کرده طراحی بدون حاشیه را داشته باشد که این مساله در صورت صحت موجب می شود این گوشی به عنوان یکی از زیباترین گوشی ها برشمرده شود.

کمپانی چینی شیائومی برای اینکه بتواند پنل صفحه نمایش می7 خود را تامین کند با کمپانی سامسونگ اقدام به همکاری نموده است. در مورد گوشی می6 شیائومی از نمایشگر5.15 اینچی استفاده کرده است که از نوع ال سی دی می باشد اما در خصوص پرچمدار جدید گوشی های هوشمند شیائومی این احتمال وجود دارد که صفحه نمایشی بزرگ تر و از نوع اولد در آن به کار برده شود. اینکه می گوئیم صفحه نمایش بزرگ تر به این دلیل است که شیائومی ابراز کرده در خصوص پرچمدار گوشی های خود قصد دارد اندازه پنل نمایشگر آن را افزایش دهد و این افزایش سایز پنل تا اندازه6 اینچ هم خواهد بود.

استفاده از صفحه نمایش بدون حاشیه در مورد گوشی هوشمند می7 موجب شده کمپانی تولید کننده این گوشی حسگر اثر انگشت موجود در آن را به پنل پشتی دستگاه منتقل کند. شیائومی در مورد گوشی می6 دکمه هوم را در قسمت پائین صفحه نمایش و در حاشیه آن قرار داده بود و سنسور اثر انگشت به صورت ترکیب شده با این دکمه دیده می شود.

می7 جدید

می7 جدید

به احتمال خیلی زیاد کمپانی شیائومی در طراحی می7 از پردازنده های رده بالایی که محصول کوالاکام است استفاده خواهد کرد و تراشه ای که در این گوشی به کار می رود اسنپدراگون845 کوالکام می باشد. علیرغم اینکه گوشی می7 شیائومی از توان بالاتری برای پردازش برخوردار است اما در مورد حفظه رم که برای آن در نظر گرفته شده است باید بگوئمی هیچ تغییری نسبت به مدل های پیش از خود نداشته و با همان اندازه رم6 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

کمپانی های بزرگ بسیاری همچون سامسونگ و اپل در مورد تولیدات جدید خود از قابلیت تشخیص چهره بهره برده اند و کمپانی چینی شیائومی با اینکه بر روی سیستم تشخیص چهره سه بعدی در حال کار می باشد اما اعلام کرده به احتمال خیلی زیاد در مورد گوشی می7 از این تکنولوژی استفاده نخواهد کرد. از نظر شیائومی تکنولوژی تشخیص چهره هنوز به طور کامل و بدون عیب و نقص تکمیل نشده و به همین دلیل باید زمان بیشتری را صرف آن کرد تا بتواند بر روی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد.

کمپانی شیائومی در طراحی نسل جدید گوشی های خود یعنی می7 از دوربین دوگانه16 مگاپیکسلی استفاده کرده است و به احتمال خیلی زیاد این گوشی می تواند از شارژ سریع پشتیبانی نماید. شیشه و فلز با یکدیگر ادغام شده اند و از این ترکیب همچون سال های گذشته در مورد می7 نیز استفاده شده است. احتمالا قیمتی که برای گوشی می7 شیائومی در نظر گرفته شود2699 یوآن خواهد بود که بر اساس دلار می شود408 دلار. باید منتظر ماند تا در طی ماه های آینده کمپانی شیائومی اطلاعات و جزئیات بیشتری را از پرچمدار گوشی های خود اعلام نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *