موبایل های نوکیا 8و نوکیا 9مدل 2018هم زمان معرفی خواهند شد

موبایل های نوکیا 8و نوکیا 9مدل 2018هم زمان معرفی خواهند شد

موبایل های نوکیا 8و نوکیا 9مدل 2018هم زمان معرفی خواهند شد

مدتی پیش زمان رونمایی و معرفی موبایل پرچم دار نوکیا 9افشا شده است، گمان می رود که تولید کننده فنلاندی مضاف بر نوکیا 9، در اوایل سال 2018از نسخه بدون حاشیه موبایل نوکیا 8با اطلاعات سخت افزاری به روزتر رونمایی کند.

در تاریخ 1 دسامبر سال قبل، کمپانی HMD Global توانست جواز فروش موبایل های هوشمند با برند نوکیا را از آن خود کند، به همین ترتیب، این تولید کننده فنلاندی نیت دارد تا یک سالگی خود را با ارائه نمونه جدید نوکیا 8و موبایل بدون حاشیه نوکیا 9جشن بگیرد. بر پایه اطلاعات به دست آمده، شرکت HMD Global در ماه ژانویه از موبایل های پرچم دار خود رونمایی خواهد کرد.

در حالی که نقل شده است نمونه جدید نوکیا 8در اوایل سال آتی رونمایی خواهد شد، باید اشاره کرد که نمونه پیشین در ماه سپتامبر سال جاری میلادی عرضه شده است. بنابر این رونمایی از نمونه جدید نوکیا 8در ماه ژانویه مقداری غیر منطقی به نظر می آید. البته باید به این مورد هم اشاره کرد که نوکیا 8به علت حاشیه های زیاد در برابر پرچم داران بدون لبه ی امسال از جمله گلکسی اس 8، ال‌جی وی 30، گلکسی نوت 8، آیفون 10و هوآوی میت 10کلام زیادی برای گفتن نداشت و این مورد سبب ضعف آن می شود. در این صورت نوکیا 9پرچم دار حقیقی کمپانی HMD Global خواهد بود که جهت رقابت با بهترین محصولات امسال در اوایل سال 2018عرضه خواهد گردید.

نوکیا

نوکیا

بر اساس شایعات به وجود آمده، فنلاندی ها با اجرای یک رویداد خبری در نوزدهم ژانویه (29دی) از موبایل پرچم دار خود رونمایی خواهند نمود. این طور که مشخص شده، نمایشگر 5.5اینچی لبه منحنی نوکیا 9 از رزولوشن 2K (یا Quad HD) برخوردار خواهد بود. جانشین نوکیا 8 نیز که چند هفته دیگر معرفی خواهد شد، به نمایشگر کشیده 18:9 مجهز شده است. گفته شده است که هر دو موبایل جهت عرضه در بازار چین، شخصی‌سازی خواهد شد.

شایعه کرده اند که هر دو موبایل نوکیا 8و نوکیا 9به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهند بود. با توجه به این که چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام به‎زودی به دست سازندگان خواهد رسید، این امکان وجود دارد که عرضه پرچم داران سال آتی HMD با تراشه قدیمی سبب شود تا فروش نوکیا 8 (مدل 2018) و نوکیا 9 تحت‎تأثیر قرار بگیرد.

نوکیا

نوکیا

کمپانی HMD Global در حال حاضر تنها یک گوشی با دوربین دوگانه عرضه نموده است، نوکیا 8 تنها محصول عرضه شده توسط تولید کننده فنلاندی می باشد که از دوربین دوگانه بهره می گیرد. سایر نمونه ها از جمله نوکیا 2، نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 7 به دوربین تکی مجهز شده‌اند. به این ترتیب پیش بینی می شود فهرست محصولات عرضه شده با نام نوکیا با دوربین دوگانه به زودی رواج پیدا خواهد کرد، بر پایه شایعات، نمونه جدید نوکیا 8 و نوکیا 9 به دوربین دوگانه مجهز می‎شوند.

یکی دیگر از موضوعاتی که امسال رواج پیدا کرده، اخذ تأییدیه جهت مقاومت پرچم داران در برابر نفوذ آب می باشد؛ نوکیا 8 که تنها موبایل پرچمدار امسال HMD Globalمی باشد با اخذ گواهی IP54 تنها در برابر پاشیدن قطره های مایع مقاوم می باشد. این در حالی است که گلکسی اس 8 سامسونگ می‌تواند تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه غوطه‌ور باشد. در همین راستا، گفته شده است که هر دو موبایل نوکیا 8 (مدل 2018) و نوکیا 9 موفق به دریافت تأییدیه IP67 شده‌اند. جک هدفون نیز از این دو نمونه جدید کنار گذاشته شده است.

نوکیا

نوکیا

نوکیا 9با 64 گیگابایت حافظه داخلی و با شش گیگابایت رم عرضه خواهد گردید، قیمت این نمونه مبلغ 558دلار خواهد بود. البته اگر دل تان می خواهد مقدار حافظه و رم را افزایش دهید، می بایست برای این مدل از نوکیا مبلغ 634دلار بپردازید. در ارتباط با مدل 2018موبایل نوکیا 8اطلاعات و مشخصات زیادی در دسترس نیست.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *