موبایل شیائومی R1 با کناره ای باریک رونمایی شد

موبایل شیائومی R1 با کناره ای باریک رونمایی شد

موبایل شیائومی R1 با کناره ای باریک رونمایی شد

به تازگی موبایل جدید شیائومی رونمایی شده است که به احتمال زیاد به عنوان نخستین عضو از ردیف R معرفی خواهد شد. این نمونه با طراحی نمایشگر کشیده 18:9 و بدون لبه روانه بازار فروش می شود، البته با این تفاوت که قیمت بالایی نخواهد داشت.

به نظر می رسد که کمپانی شیائومی در حال فعالیت بر روی مدل جدید R از سری گوشی های هوشمند خود می باشد و می شود انتظار داشت که شیائومی R1 نخستین کالای این شرکت تولید کننده ی چینی باشد که از این سری رونمایی می شود. یک رندر در موبایل شیائومی R1 چند روز پیش فاش شد و به تازگی، یک نفر شایعه انداز چینی تصویر هایی را از دو موبایل جدید انتشار داده است که به نظر می رسد این نمونه را به نمایش بگذارد.

برای موبایل شیائومی یک کیس در نظر گرفته شده است، ولی شما می توانید آن را به آسانی ببینید، شیائومی R1 طراحی بدون کناره ای دارد و این طور که مشخص است کناره های اطراف صفحه نمایش آن بسیار باریک می باشد. برای موبایل جدید شرکت تولید کننده، از پورت میکرو یو اس بی استفاده شده است، به همین ترتیب، شیائومی R1 به احتمال زیادقیمت چندان بالایی نخواهد داشت. در لبه ی بالایی موبایل نیز، پایه هدفون 3.5میلی متری قرار دارد که برای گوش دادن به آهنگ و موسیقی، کار شما را راحت خواهد کرد.

موبایل شیائومی

موبایل شیائومی

دگمه های سخت افزاری در کناره های پایین صفحه نمایش وجود ندارد و شرکت تولید کننده از دگمه های لمسی استفاده خواهد کرد. با وجود این که کناره های فوق العاده باریکی در اطراف صفحه نمایش وجود دارد، شیائومی به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت را به پنل پشت گوشی منتقل می کند. در کناره های بالای صفحه نمایش نیز شرکت شیائومی، به احتمال زیاداز دو حسگر برای دوربین سلفی بهره خواهد برد که نظر علاقه مندان را می تواند به عکاسی سلفی جلب نماید.

موبایل شیائومی همچنین از دو اسپیکر در قسمت لبه ی پایین خود استفاده می کند. با توجه به این هیچ اطلاعات موثقی در رابطه با مشخصات سخت افزاری احتمالی آن موجود نیست. این احتمال وجود دارد که شیائومی R1 با قیمت 1499 یوآن (226 دلار) روانه بازار گردد؛ البته مشخص نیست چینی ها آن را وارد بازار جهانی می کنند یا فقط در بازار داخلی عرضه می کنند.

موبایل شیائومی

موبایل شیائومی

مدل R به احتمال زیاد جهت رقابت با موبایل های جدید اوپو و Vivo معرفی خواهند شد تا کمپانی شیائومی بتواند رقیب های چینی خود را به مشکل بیندازد. انتظار می رود شیائومی ردمی نوت 5 تا قبل از پایان یافتن سال 2017معرفی شود؛ با توجه به این، معلوم نیست آیا نمونه ی شیائومی R1 تا چند روز آتی رونمایی خواهد شد یا شرکت تولید کننده معرفی آن را به زمان دیگری خواهد انداخت.

همین طور که گفته شد، چینی‏ها شیائومی ردمی نوت 5 را نیز معرفی خواهند کرد که طراحی بدون کناره دارد، این مدل به احتمال زیاد با زمان کمی بعد از ردمی 5 و ردمی 5 پلاس توسط تولید کننده خود رونمایی می شود. ردمی 5به صفحه نمایش 5.7اینچی  HD+ و ردمی 5 پلاس به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی FHD+ مجهز خواهد شد. چیپ‌ست اسنپدراگون 450 کوالکام با سه گیگابایت رم به نمونه «ردمی 5» و اسنپدراگون 625 با چهار گیگابایت رم به موبایل ردمی 5 پلاس شیائومی قدرت خواهد داد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *