معرفی گلکسی اس9 و اس9 پلاس سامسونگ در CES2018

معرفی گلکسی اس9 و اس9 پلاس سامسونگ در CES2018

معرفی گلکسی اس9 و اس9 پلاس سامسونگ در CES2018

کره ای ها به این علاقه دارند که گوشی های پرچم دار گلکسی اس9 و اس9 پلاس را در رویداد CES2018به نمایش در بیاورند.

طبق گزارشاتی که جدیدا به دست آمده است نشان می دهد که سامسونگ می خواهد مدل جدید گوشی های هوشمند سری S خودش را زودتر از سال های قبل رونمایی کند.

در گزارشات دیگر نشان می دهد که گوشی های گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس که قرار است  در نمایشگاه CES2018 که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد برای تمام عمومی قابل مشاهده باشد. کره ای ها به این علاقه دارند که گوشی های پرچم دار گلکسی اس9 و اس9 پلاس را در رویداد CES2018به نمایش در بیاورند.

طبق گزارشاتی که جدیدا به دست آمده است نشان می دهد که سامسونگ می خواهد مدل جدید گوشی های هوشمند سری S خودش را زودتر از سال های قبل رونمایی کند.

در گزارشات دیگر نشان می دهد که گوشی های گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس و قرار است که در نمایشگاه CES2018 که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد که برای تمام عموم قابل مشاهده می باشد.

سامسونگ

سامسونگ

ظاهرا بعضی از مشخصات فنی که به این دو گوشی مربوط می شود و به طور غیر رسمی در اختیار سایت VentureBeat قرار می گیرد. ولی هنوز معلوم نیست که سامسونگ در CESکه در سال جاری برگزار می شود از چه محصولاتی را می خواهد رونمایی کند.

بررسی ها نشان می دهند که سامسونگ می خواهد مانند امسال در ماه مارس 2018رویدادهای ویژه ای را برگزار کند و در طول آن از پرچم داران جدیدش پرده بر داری کند.

طبق شایعاتی که به وجود آمده است، ظاهر این دو گوشی درست همانند مدل های قبلی این محصول می باشد و کد نام های آن ها استار وان و استار تو می باشد.

این دو گوشی از نسل جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش های اینفینیتی سوپر امولد همراه با لبه های خمیده و اندازه های 5.8 و 6.2اینچی می باشد. در حال حاضر جزئیاتی در مورد پردازنده های به کار رفته در این گوشی مشخص نشده است. در هر صورت می دانیم که شرکت سامسونگ در بین طرفداران جدیدش از لیتوگرافی 10نانومتری به کار می برد. همین مسئله می تواند باعث شود تا ذهن ما به سوی استفاده از سامسونگ از پازنده اسنپدراگون845سوق پیدا کند.

گوشی های گلسی اس هشت و اس هشت پلاس به جز اندازه ی متفاوتی که در صفحه نمایش وجود دارد تقریبا در بین تمام خصوصیات دیگر این گوشی همه چیز شبیه به هم می باشد. هم اکنون در بین مدل های جدیدی که به وجود آمده است تفاوت در بین آن ها بسیار زیاد می باشد. علاوه بر اینکه اس 9پلاس دارای صفحه نمایش بزرگ می باشد از رم بیشتری نیز استفاده کرده است. مانند نوت8 که دارای دوربین اصلی ثانویه می باشد. افرادی که علاقه مند هستند می توانید از کارت میکرو اس دی استفاده کنند و میزان آن را بیافزایند. بر خلاف انتظاری که بسیاری از افراد داشته اند این گوشی های دارای جک 3.5متری هدفون می باشد.

شرکت سامسونگ سعی کرده است که طراحی این دو گوشی را به صورت عمودی بر روی آن قرار دهد. یکی دیگر از تغییراتی که در این محصولات به وجود آمده است استفاده از اسپیکر استریو AKG می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *