معرفی کمپانی مایکروسافت از نمایشگر مشارکتی ویندوز جهت برگزاری جلسه هوشمند!

معرفی کمپانی مایکروسافت از نمایشگر مشارکتی ویندوز جهت برگزاری جلسه هوشمند!

معرفی نمایشگر مشارکتی ویندوز توسط مایکروسافت در خصوص برگزاری جلسات هوشمند

مایکروسافت در رخداد بزرگ کامپیوتکس ۲۰۱۸ محصول نوین نمایشگرهای مشارکتی ویندوز را رونمایی کرد. با توجه به نامگذاری این محصول هدف اهالی ردموند از تولید نمایشگر مشارکتی ویندوز برگزاری جلسات تمام هوشمند به معنای اصلی آن می باشد. کمپانی microsoft، این  ابر قدرت نرم افزاری جهان برای تولید این نمایشگر مشارکتی با تولید کنندگان دیگری مانند شرکت شارپ SHARP و آووکور AVOCOR همکاری داشته است.

نمایشگر مشارکتی ویندوز به علت اینکه دارای سنسور های داخلی می باشد از پلتفرم هوشمند آژور پشتیبانی می کند و توانایی تشخیص محیط اطراف و مخاطبان را دارد. یکی از ویژگی های این نمایشگر مشارکتی این است که با توجه به این که می تواند محیط اطراف خود را تشخیص دهد، توانایی این را دارد که دمای محیط یعنی همان گرمی و سردی محیط را برای بهتر برگزار شدن جلسات تنظیم کند و در جهت رزرو جلسات کارایی خوبی از خود به نمایش گذاشته است و از خصوصیات دیگر این محصول مشارکتی کیفیت تصویر بالا وامکان لمس همزمان در چند قسمت آن و پشتیبانی از قلم را می توان نام برد.

طبق بیانیه ی کمپانی بزرگ مایکروسافت داخل این نمایشگر مشارکتی، میکروفن های ویژه و خاصی به منظور پشتیبانی از وب کم با کیفیت بالا و کورتانا برای اجرای ویدئو کنفرانس توسط تیم مایکروسافت قرار گرفته است.

قابل ذکر است که این نمایشگر مشارکتی ویندوز در جهت بالا بردن و ارتقای درصد هوشمند سازی جلسات اداری و در کسب و کارهای متفاوت به مرحله ی تولید رسیده است و به دلیل اینکه از قلم و سنسور های داخلی آن پشتیبانی می شود، در کنفرانس ها به راحتی قابل استفاده می باشد.

قابل توجه کسانی که بی صبرانه در انتظار نمایشگر مشارکتی می باشند! نمایشگر مشارکتی ویندوز که محصول مشترکی از مایکروسافت، شارپ و آووکور می باشد از اواخر امسال به بازار های جهانی ورود پیدا می کند و شما می توانید آن را تهیه کنید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *