معرفی پردازنده اختصاصی ایربادهای بی سیم از سوی کوالکام

معرفی پردازنده اختصاصی ایربادهای بی سیم از سوی کوالکام

رونمایی کوالکام از پردازنده مخصوص ایربادهای بی سیم

کمپانی کوالکام برای آنکه بتواند قیمت ایربادهای بی سیم را کاهش داده و عمر باتری آن ها را به میززان قابل توجهی افزایش دهد اقدام به تولید پردازنده ویژه QCC3026 نموده است. کمپانی کوالکام تکنولوژی اینترنشنال یکی از زیرمجموعه های کوالکام می باشد که روز گذشته از پردازنده ی جدید این کمپانی رونمایی به عمل آورده است. پردازنده جدید کوالکام مختص ایربادهای بی سیم اقتصادی و پایین رده است و کمپانی سازنده از تکنولوژی True Wireless در خصوص آن استفاده کرده است.

پردازنده جدید کوالکام این قابلیت را دارد که میان نحوه کارکرد و قیمت توازن خوبی را ایجاد کند و با این مسئله موجب خواهد شد تا سازندگان ایربادهای بی سیم بتوانند در تولید این محصولات قابلیت های خاصی را به وجود بیاورند. این پردازنده موجب می شود تا تولیدکنندگان در خصوص ایربادهای خود صدایی با کیفیت بالا را در نظر گرفته و آن ها را با قیمت پاین تری وارد بازارنمایند. علیرغم تمام این موارد پردازنده جدید کوالکام موجب می شود تا مصرف انرژی نیز به میزان 50 درصد نسبت به قبل کمتر شود. این قابلیت موجب می شود تا ایربادهای جدید بتوانند به مدت یک روز کامل بدون اینکه احتیاجی به شارژ باشد مورد استفاده قرار بگیرند.

پردازنده جدید کوالکام در زمینه  کاهش قیمت ایربادهای بی سیم تاثیر بسیار زیادی دارد و موجب می شود تا تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز این امکان را داشته باشند که به همراه گوشی های هوشمند خود این نوع از ایربادهای بی سیم را نیز قرار داده و به مشتریان عرضه کنند. کمپانی وایو عنوان کرده که قصد دارد در خصوص نخستین ایربادهای وایرلس و استریوی خود از پردازنده جدید کوالکام استفاده کند. اوپو تصمیم دارد که در کنار بعضی از مدل های اوپو فایند ایکس اولین ایرباد وایرلس خود را قرار دهد. مدل هایی که عنوان شده دارای پلتفرم موبایل اسنپدراگون845 هستند.

پردازنده جدید کوالکام قابلیت پشتیبانی از دستیارهای دیجیتالی را دارد و بر روی ایرباد بی سیم دکمه ای در نظر گرفته شده است که با فشار دادن آن این قابلیت امکان فعالیت خواهد یافت. تراشه نام برده شده می تواند صدای اشخاص را به دستیار صوتی انتقال داده و یا برعکس آن عمل نماید و صدای دستیار صوتی را به فرد انتقال دهد. علاوه براین این پردازنده می تواند با تکنولوژی از بین بردن نویز کوالکام که تحت عنوان cVc معرفی می شود سازگاری کاملی داشته باشد تا به این ترتیب صدایی که در پس زمینه وجود دارد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و تجربه ای آرام برای افراد فراهم شود.

آن دسته از کمپانی هایی که تمایل دارند ایربادهای بی سیم میان رده و یا حتی پایین رده را تولید کنند می توانند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به طرح الگویی که توسط کمپانی های طراحی و تولید ارائه می شود دسترسی داشته باشند. استفاده از این پردازنده موجب می شود علاقه مندان به استفاده از ایربادهای بی سیم تجربه ای فوق العاده داشته باشند و این محصول امکانات بسیاری را در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *