معرفی نسخه جدید فوجی فیلم X-H1 مجهز به لرزشگیر مدرن5 محوره

معرفی نسخه جدید فوجی فیلم X-H1 مجهز به لرزشگیر مدرن5 محوره

معرفی از دوربین فوجی فیلم X-H1 مجهز به لرزشگیر توسعه یافته5 محوره

کمپانی فوجی به تازگی نسخه جدید دوربین های خود را به نام فوجی فیلم ایکس اچ1 معرفی کرده است که در واقع نسخه بهبود یافته و توسعه پیدا کرده ایکس تی2 می باشد و می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای کاربرانی که از دوربین های بدون آینه استفاده می کنند محسوب شود.

فوجی فیلم که طی روزهای اخیر از پرچم دار دوربین های خود رونمایی کرده است در زمینه تولید دوربین فعالیت گسترده ای داشته و توانسته محصولات بسیار خوب و باکیفیتی را ارائه نماید. پیش از این احتمال آن وجود داشت که فوجی فیلم نام محصولات جدید خود را ادامه محصولات ایکس تی معرفی نماید اما مدیران این کمپانی نام گذاری جدیدی را تحت عنوان ایکس اچ برای محصولات جدید خود استفاده کرده اند.

البته ناگفته نماند هنوز مشخص نیست که فوجی فیلم محصول جدیدی را به نام ایکس تی معرفی خواهد کرد یا پرونده این مدل از دوربین ها را برای همیشه بسته است. به همین دلیل است که در حال حاضر دوربین جدید ایکس اچ وان به عنوان پرچم دار فعلی این کمپانی شناخته می شود و در خصوص آن باید گفت دارای بهبودهای بسیاری می باشد که موجب شده نسبت به ایکس تی2 بسیار کاربردی تر دیده شود و همین مساله موجب تمایز و کیفیت بالای آن می شود و کاربران و علاقه مندان را مطمئن می کند که می توانند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت نمایند.

در خصوص دوربین بدون آینه ی X-H1 باید بگوئیم دارای سنسور24 مگاپیکسلی APS-C می باشد که البته ناگفته نماند در خصوص ایکس تی2 نیز از آن استفاده شده است. تنها تفاوت ان این است که در حال حاضر این سنسور در مرکز سیستم لرزشگیر5 محوره قرار داده شده است و به این وسیله یکی از مهمترین عیوب و نقص هایی که در نسل پیشین دوربین های فوجی قیلم قرار داشت به طور کلی از بین برود. لرزشگیر استفاده شده در این دوربین دارای سه شتاب سنج و سه سنسور ژیروسکوپ می باشد که محوری بوده و از یک پردازنده دوهسته ای قدرتمند نیز در این دوربین استفاده شده است که موجب می شود لرزش های موجود تا5.5 استاپ حذف شوند و تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت گردد. علاوه بر لرزشگیر توسعه یافته ای که در این دوربین جدید فوجی فیلم قرار داده شده است ویژگی های دیگری را در خصوص فیلم برداری های متعدد این دوربین می توان مشاهده کرد.

قابلیت هایی که در زمینه فیلم برداری به این دوربین افزوده شده است موجب شده تا دوربین جدید این کمپانی بتواند در زمینه فیلمبرداری نیز عملکرد بسیار خوب و مناسبی از خود نشان دهد و موجب برطرف نیاز کاربران در این زمینه نیز بشود. دوربین فوجی فیلم ایکس اچ1 قابلیت فیلمبرداری DCI 4K با نرخ24 فریم بر ثانی را دارا می باشد و می تواند تصاویر را با رزولوشن UHD فیلمبرداری کند و نرخ حداکثر30 فریم بر ثانیه را نیز دارا می باشد که کارایی این دوربین را به خوبی نشان می دهد. این دوربین جدید فوجی فیلم قابلیت های دیگر و مدیوم فرمتی را که در نسل پیش از آن استفاده شده بود را دارا می باشد و می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. در این دوربین مدرن از پنل ال سی دی استفاده شده است به همراه وضعیت تنظیمات بالای دوربین و منظره یاب و همچنین منشور شیب دار که برای یافتن منظره به کار می رود از دیگر ویژگی هایی هستند که در این دوربین پیشرفته در نظر گرفته شده اند تا کاربران بتوانند کارایی بیشتری را از این محصول ببینند.

دوربین جدیدی که به وسیله فوجی فیلم تولید شده است این قابلیت را دارد که اگر از گریپ باتری در مورد آن استفاده شده باشد می تواند کلیپ های ویدئویی را از15 دقیقه افزایش داده و به30 دقیقه برساند. علاوه بر این دوربین جدید فوجی فیلم این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند هدفون را به آن متصل کرده و مورد استفاده قرار دهند. دوربین بدون آینه فوجی فیلم با نام X-H1 از یک ماه دیگر وارد بازارهای جهانی خواهد شد و فوجی فیلم قیمت1799 پوند را برای بدنه آن در نظر گرفته است و اگر علاقه مندان بخواهند دوربین مجهز به گریپ باتری را سفارش دهند باید قیمت1949 پوند را بپردازند تا بتوانند از دوربینی با کیفیت استفاده نمایند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *