معرفی لنز سوپرتله400 میلیمتری از سوی سونی

معرفی لنز سوپرتله400 میلیمتری از سوی سونی

سونی لنز سوپر تله 400 میلیمتری را به صورت رسمی معرفی نمود

سونی به عنوان یکی از کمپانی های تولید کننده دوربین های دیجیتال و لوازم جانبی دوربین عملکرد بسیار شگفت انگیزی داشته و توانسته دوربینی با سرعت بسیار بالا و به نام a9 تولید کند که در کنار این دوربین سریع لنز سوپر تله400 میلیمتری را نیز رونمایی کرده است.

سونی پیش تر نیز در خصوص تولید و طراحی لنز 400 میلیمتری خود اطلاعاتی را منتشر کرده بود. در حال حاضر این لنز جدید به شکل رسمی از سوی سونی معرفی شده است و دارای قیمت بالایی است که برای مانت E در خصوص دوربین های سری آلفا طراحی شده است. سونی لنز جدید خود را با نام لنز400 میلیمتری F2.8 GM OSS را ماه آینده میلادیوارد بازار خواهد کرد و مشتریان می توانند آن را با قیمت 12000 دلار خریداری نمایند. سونی در طراحی این لنز جدید اهداف بسیاری همچون فوکوس دقیق و سریع را در کنار راحتی کار در نظر گرفته و محصولی با کیفیت بالا را طراحی نموده است.

لنز جدیدی که سونی طراحی کرده دارای 2.7 کیلوگرم وزن می باشد و در مقایسه با بسیاری از رقیبان خود از وزن کمتری برخوردار است و همین مسئله موجب می شود حمل و نقل آن بسیار ساده باشد و می تواند بدون نیاز به سه پایه تصاویر را ثبت کند. این لنز جدید زمانی که به دوربین a9 متصل می شود دو موتور خطی به کار رفته در ان موجب می شود سرعت فوکوس افزایش قابل توجهی داشته باشد و تعقیب سوژه به نسبت 5 برابر سریع تر از دیگر لنزهای تله سونی باشد.

همین مسائل موجب شده تا لنز جدید سونی به عنوان یکی از گزینه های ایده آل برای ثبت تصاویر متحرک باشد و برای تعقیب سوژه هایی که با سرعت بالایی در حرکت هستند همچون ورزشکاران و حیوانات بهترین گزینه باشد.

در این لنز جدید از المان های اپتیکی کمتری استفاده شده است که موجب کمتر شدن اعوجاج رنگی خواهد شد. سونی در خصوص طراحی این لنز جدید از آلیاژ منیزیم استفاده کرده است که به همراه هودی که از فایبرکربن تشکیل شده در کنار کمتر شدن المان های اپتیک موجب می شود لنز عمر بیشتری در مقایسه با دیگر لنزهای سونی خواهد داشت. لنز400 میلیمتری سونی دارای کیفیت بالایی در زمینه تصویربرداری است و بدنه آن نیز دارای طراحی خاص و سبکی است که موجب می شود به صورت آزادانه ای امکان کار با آن وجود داشته باشد و در واقع یکی از لنزهای فوق العاده در بین لنزهای سوپرتله معرفی می شود.

دوربین های فول فریم مانت E دارای قابلیت عکاسی متداول هستند و ادغام قابلیت های در نظر گرفته شده این لنز به همراه سرعت فوکوس بسیار بالای آن به دوربین های فول فریم موجب می شود کاربران بتوانند تصاویری از سوژه ها و شرایط مختلف را ثبت کنند که پیش از این امکان ثبت آن ها وجود نداشته است.

کمپانی سونی هنگام رونمایی از لنز سوپر تله ی جدید خود از دوربین a9 نیز به صورت رسمی پرده برداری کرده است. البته نسخه سوم فریم ور این دوربین معرفی شده است که دارای سرعت بسیار بالا است و موجب می شود لنز سوپر تله400 میلیمتری سونی بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. عکاسانی که در زمینه های ورزشی و حیات وحش فعالیت دارند می توانند از لنز جدید سونی به همراه دوربین a9 بهره ببرند و تصاویر جذابی را به ثبت برسانند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *