معرفی لنزهای جدید 200 – 70 میلی متری به وسیله کانن

معرفی لنزهای جدید 200 – 70 میلی متری به وسیله کانن

کانن دو لنز جدید 200 – 70 میلی متری خود را معرفی نمود

کانن طی روزهای اخیر لنزهای جدیدی را که از خانواده لنزهای EF است معرفی نمود که لنزهای 200 – 70  میلی متری f/2.8L IS III و همچنین لنز ۲۰۰-۷۰  میلی متری f/4L IS II نمونه ای از این لنزهای معرفی شده هستند. با توجه به اطلاعاتی که کانن ارائه داده این لنزهای جدید تنها مختص عکاسانی که به صورت حرفه ای به کار خود مشغولند طراحی شده و وارد بازار خواهند شد.

طبق ادعای کانن این دو لنز جدید می توانند برای عکاسی در حیات وحش و مناظر مختلف و پرتره و حتی عکاسی ورزشی کاربرد داشته باشند و تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را ثبت خواهند کرد. لنزهای جدیدی که کانن معرفی نموده به عنوان یکی از لنزهای بسیار محبوب این کمپانی ژاپنی به شمار می روند و دارای محدوده زوم بالایی هستند اما علیرغم این ویژگی از فرم فکتوری در اندازه کوچک بهره برده اند.

در خصوص لنز -۷۰ میلی‌متری F/2.8L IS III  از لرزش گیر اپتیکال استفاده شده است که موجب تصحیح 3.5 استاپی سرعت شاتر خواهند شد که این مساله نسبت به تصحیح4 استاپی که در لنزهای قبلی به کار رفته بود با کاهش روبه رو بوده است. کمپانی کانن ادعا کرده که هیچ بخش از مشخصات فنی این لنز نسبت به لنزهای پیش از آن دچار تغییر نشده است.

لنز دومی که کانن اقدام به معرفی آن نموده است لنز ۲۰۰-۷۰ میلیمتری F/4L IS II می باشد که با قیمت2099 دلار در ماه آگوست سال2018 وارد بازار می شود. این لنز مختص عکاسان آماتوری است که در زمینه عکاسی سابقه کمی دارند. در خصوص این لنز کانن از قابلیت ها و ویژگی های به روز شده ای استفاده کرده است که باید عنوان کنیم عمده ترین تغییرات ایجاد شده در سیستم تثبیت کننده تصاویر ایجاد شده است.

لرزش گیر اپتیکال در نظر گرفته شده برای این لنز می تواند5 استاپ تغییر را در خصوص سرعتی که شاتر دارد ایجاد کند که نسبت به نسل پیش از خود توانسته توسعه چشمگیری داشته باشد چرا که در نسل پیشین 4 استاپ برای تغییر سرعت شاتر در نظر گرفته شده بود. سیستم تثبیت کننده تصیور موجود در این لنز قادر است از سوژه های بی حرکت و حالت پنینگ و سوژه هایی که متحرک هستند با بالاترین سرعت ممکن تصویر برداری کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *