معرفی شیائومی می مکس 3

معرفی شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس 3 به همراه نمایشگر 6.9 اینچی و باتری 5500 میلی‌ آمپرساعت رونمایی شد

می مکس نخستین بار در سال ۲۰۱۶ با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی و حجم باتری ۴۸۵۰ میلی‌ آمپر ساعتی برای فروش روانه بازار گردید، به عنوان بزرگ‌ ترین عضو گروه موبایل های هوشمند شیائومی انتخاب گردید که این توانایی را داشت تا در حالت استفاده سنگین، تا دو روز شارژ خود را نگه دارد. مزیت های این موبایل موجب شد تا به تعداد علاقمندان این گوشی به ویژه در بازار هند روز به روز اضافه شود.

سال قبل شیائومی به روزترین نسل گوشی می‌ مکس را همراه با با باتری پر حجم تر۵۳۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی رونمایی کرد که به خاطر مجهز بودنش به تکنولوژی شارژ سریع، به همراه تایم شارژدهی بالا در کمترین زمان ممکن هم شارژ می ‌شد. در حال حاضر و درست بعد از گذشتن یک سال از رونمایی می‌مکس ۲، شیائومی چند روز قبل پس از حرف های مختلفی، سومین نسل موبایل می‌مکس را رونمایی کرد.

شیائومی می مکس ۳ به فراتر از این ها فکر می کند و در حال حاضر مجهز به باتری بی نظیر ۵۵۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی شده است تا لقب خود را تحت عنوان امپراطور شارژدهی در دنیای موبایل های هوشمند معرفی نماید. همچنین شیائومی در قسمت صفحه نمایش از مدل IPS LCD در اندازه ۶.۹ اینچی، نسبت ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ استفاده کرده است. می ‌مکس ۳ در قسمت دوربین از ماژولی همانند ردمی نوت ۵ پرو استفاده کرده است.

در این ماژول دوگانه از دو سنسور دوازده مگاپیکسلی به همراه پیکسل‌ های ۱.۴ میکرون و ۵ مگاپیکسلی در کنار پیکسل‌ هایی با ابعاد ۱.۲۵ میکرون استفاده شده است تا این امکان به وجود بیاید که تصاویر با کیفیتی را با به کار بردن بوکه ‌ی مصنوعی ثبت نمایید. در قسمت دوربین سلفی هم شیائومی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. امکان دسترسی به هوش مصنوعی شیائومی هم در این موبایل وجود دارد تا با انجام تنظیمات بیشتر، تصاویر بهتری به به دست بیاید.

سی پی یو هشت هسته‌ ای اسنپدراگون ۶۳۶ وظیفه ‌ی بالا بردن سرعت پردازش شیائومی می ‌مکس ۳ را برعهده دارد که قبل از این هم در ردمی نوت ۵ پرو استفاده شده بود. در بخش امکانات ارتباطی هم می ‌توان به وای ‌فای، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون، جایگاه USB-C و VoLTE دوگانه اشاره نمود. گوشی شیائومی می ‌مکس ۳ با یک بدنه ‌ای که از جنس فلز است و اندازه بزرگ خود که حدود ۲۲۱ گرم وزن دارد تا با یک گوشی سبک رو به رو نباشیم. شیائومی موبایل هوشمند می ‌مکس ۳ را به نرم افزار ۸.۱ اندروید و یک رابط کاربری MIUI 9.5 تجهیز کرده است که به نسخه ‌ی ۱۰ رابط کاربری مخصوص شیائومی هم آپدیت خواهد شد.

این موبایل در رنگ‌ های مشکی، طلایی و آبی و در دو نسخه ا‌ی که مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت کارت حافظه ‌ی ذخیره ‌سازی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت کارت حافظه ‌ی ذخیره ‌سازی با قیمتی در حدود ۲۵۰ و ۳۰۰ دلار روانه خواهد شد. هم اکنون می مکس ۳ فقط برای فروش در بازار چین و در بخش بعد در بازار هند برنامه ‌ریزی شده است و این کمپانی موفق دنیای موبایل تا به امروز برنامه ‌ای جهت فروش آن به دیگر بازار‌های جهانی در دستور کار خود ندارد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *