معرفی دو کروم بوک11 و14 اینچی جدید از سوی اچ پی

معرفی دو کروم بوک11 و14 اینچی جدید از سوی اچ پی

معرفی دو کروم بوک11 و14 اینچی جدید از سوی اچ پی

پیش از آغاز به کار نمایشگاه دیجیتال2018 کمپانی اچ پی از دو لپ تاپ کروم بوک خود که مجهز به صفحه نمایش های11 و14 اینچی هستند رونمایی به عمل آورد. دو لپ تاپی که اچ پی آن ها را معرفی کرده است در واقع نسخه های به روز شده کروم بوک11 G5 می باشند که در ماه ژوئن سال2016 وارد بازار شده است.

کروم بوک هایی که از سوی اچ پی معرفی شده اند دارای پردازنده ها و حافظه داخلی و همچنین رم مشابه می باشند اما در اندازه های مختلفی رونمایی شده اند. کروم بوک جی5 اچ پی دارای صفحه نمایشی14 اینچی می باشد و در مقابل کروم بوک جی6 دارای صفحه نمایش11 اینچی است. کروم بوک جی6 اچ پی به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی شناخته می شود و در خورد آن از یک صفحه نمایش لمسی استفاده شده است که می تواند از کیفیت اچ دی مورد استفاده علاقه مندان خود قرار بگیرد.

صفحه نمایش جی6 لولایی دارد که می تواند چرخش180 درجه داشته و کاربران می توانند به راحتی صفحه نمایش را به صورت کامل بخوابانند. هر دو لپ تاپ جدید اچ پی در فوریه سال جاری وارد بازارهای جهانی خواهند شد و علاقه مندان می توانند آن ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

یکی از نکات منفی که در این دو لپ تاپ وجود دارد این است که از قابلیت چرخش360 درجه لولا بی بهره اند و نمی توان لپ تاپ را به یک تبلت تغییر کاربری داد. در سال گذشته کمپانی های ایسوس و ایسر از این قابلیت در خصوص لپ تاپ های خود استفاده کرده بودند. کمپانی اچ پی نیز از این قابلیت در مورد لپ تاپ ایکس360 خود بهره برده بود و توانسته بود لپ تاپی با دو قابلیت وارد بازار نماید. علیرغم تمام این موارد باید بگوئیم دو لپ تاپ جدید اچ پی بهبودهای بسیار زیادی نسبت به نسل های پیش از خود داشته اند که موجب می شود دو محصول با کیفیت وارد بازار شود.

یکی از مهمترین بهبودهایی که در خصوص این دو لپ تاپ جدید اچ پی می توان ذکر کرد پردازنده های سلرون N3350 وN3450 می باشد که برای این لپ تاپ های جدید می تواند گزینه مناسبی به شمار بیاید. در این لپ تاپ ها از رم 8 گیگابایتی استفاده شده است و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن ها64 گیگابایت است که گزینه مناسبی به شمار می رود.

اچ پی در مورد این دو لپ تاپ جیدی خود به گونه ای عمل کرده است که آن ها چندان باریک به نظر نمی رسند اما از آنجایی که قیمت این دو دستگاه بسیار مقرون به صرفه است می توان از این مساله چشم پوشی کرد. کمپانی اچ پی هنوز قیمت مشخصی را برای این دو لپ تاپ تعیین نکرده است به همین دلیل علاقه مندان به محصولات اچ پی باید منتظر بمانند تا زمان عرضه این محصولات فرا برسد.

محصولات اچ پی تا کنون با کیفیت بسیاری عرضه شده اند و اغلب استفاده کنندگان این محصولات از کار با آن ها احساس رضایت داشته اند. نمایشگاه دیجیتال زمان بسیار خوبی برای معرفی محصولات اچ پی می باشد و این کمپانی از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *