معرفی داک اکسترنال کارت گرافیکی Core X به وسله ریزر با قابلیت پشتیبانی از مک بوک پرو

معرفی داک اکسترنال کارت گرافیکی Core X به وسله ریزر با قابلیت پشتیبانی از مک بوک پرو

رونمایی از داک اکسترنال جدید ریزر با قابلیت پشتیبانی از مک بوک پرو اپل

کمپانی ریز طی روزهای اخیر از جدیدترین داک اکسترنال کارت گرافیکی خود پرده برداری نموده و آن را با نام Core X معرفی کرده است که به وسیله درگاه تاندربولت3 می تواند از کلیه مک بوک های پرو که به وسیله اپل تولید شده اند پشتیبانی نماید.

کمپانی ریزر توانسته با معرفی جدیدترین داک اکسترنال کارت گرافیکی خود این سری را به روزرسانی کند. این داک اکسترنال به عنوان نمونه ای معرفی می شود که دارای قیمت ارزانی بوده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها تنها299 دلار می باشد. داک اکسترنال Core V2 به عنوان یکی از تولیداتی شناخته می شود که کمپانی ریزر مدتی قبل به معرفی آن پرداخته و در حالی وارد بازار شده است که قیمت499 دلاری را برای خود داشته است. البته باید این مساله را نیز خاطر نشان شویم که داک اکسترنال Core X دارای ویژگی های بسیاری می باشد که یکی از مهم ترین آن ها داشتن اترنت و سیستم نورپرداری کرومای که خاص ریزر است و یو اس یی می باشد.

این داک اکسترنال جدید نسبت به نسل پیش از خود توانسته توسعه بیشتری پیدا کند که یکی از آن ها قابلیت شارژ با قدرت100 وات می باشد که به وسیله درگاه تاندربولتت امکان پذیر شده است. علاوه براین داک اکسترنال جدید ریزر دارای منبع تغذیه ی650 واتی می باشد که در مقایسه با منبع تغذیه ای که برای Core V2 مشخص شده بود بیشتر می باشد. این داک اکسترنال جدید قابلیت پشتیبانی از تراشه های گرافیکی3 اسلاتی را نیز دارا می باشد.

Core X علاوه بر موارد یاد شده قابلیت پشتیبانی از مک بوک پروهای اپل را نیز دارا است و این مساله به وسیله درگاه تاندربولت3 امکان پذیر می شود. کمپانی ریزر اعلام کرده کاربرانی که قصد استفاده از این داک اکسترنال جدید را دارند باید سیستم عامل مکی را که در اختیار دارند بروزرسانی کرده و به نسخه10.13.4 ارتقا داده تا به این ترتیب قابلیت به کارگیری کارت گرافیک رادئون ای ام دی را به دست بیاورند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *