معرفی جدیدترین محصول اسپاتیفای طی مراسمی در تاریخ4 اردیبهشت

معرفی جدیدترین محصول اسپاتیفای طی مراسمی در تاریخ4 اردیبهشت

اسپاتیفای در تاریخ4 اردیبهشت جدیدترین محصول خود را معرفی خواهد کرد

اسپاتیفای به عنوان یک سرویس موسیقی دعوت نامه را در خصوص برگزاری مراسیمی در4 اردیبهشت که برابر با24 آوریل است ارسال نموده که اینگونه به نظر می رسد طی این مراسم قصد دارد جدیترین محصول و یا سرویس خود را معرفی نماید. سرویس موسیقی اسپاتیفای طی هفته ای که گذشت به صورت عمومی و برای اولین بار سهام خود را به صورت عمومی عرضه نمود. عرضه ی اولیه ی سهام این سرویس موسیقی که در قالب DPO صورت گرفت تا به امروز پیامدهای بسیار خوبی را برای اینسرویس استریم در پی داشته است به گونه ای که ارزش سهامی که این کمپانی داشته افزایش قابل توجهی داشته است و همین مساله موجب شده تا ارزش بازار اسپاتیفای نیز با رشد بی سابقه ای مواجه گردد.

کمپانی اسپاتیفای چند روز پس از اینکه سهام خود را به صورت عمومی عرضه نمود دعوتنامه ای را ارسال کرده که بر طبق آن تصمیم دارد در تاریخ24 آوریل در شهر نیویورک مراسمی را برگزار نماید. دعوتنامه ای که به وسیله اسپاتیفای ارسال گشته دلایل واضح و روشنی در خصوص محصولاتی که شاید در این مراسم رونمایی معرفی شوند در اختیار قرار نمی دهد؛ اما در طول هفته هایی که گذشت اخبار و اطلاعات و گمانه زنی های بسیاری منتشر شده است که در خصوص محصول احتمالی این سرویس موسیقی می باشد.

اطلاعات منتشر شده نشان دهنده این هستند که این سرویس موسیقی در حال حاضر بر روی توسعه ی کنترل های صوتی در خصوص برنامه های خود در حال کار می باشد که می توانند قابلیت های زیادی را برای کاربران فراهم نمایند. علاوه براین می توان به انتشار اخبار و اطلاعاتی در خصوص احتمال عرضه ی محصول سخت افزاری جدیدی نیز اشاره کرد.

طی روزهای گذشته اخبار و اطلاعات دیگری نیز منتشر شده است که در خصوص توسعه ی یک پخش کننده و یا کنترل مستقیم به وسیله اسپاتیفای در خصوص به کارگیری در خودرو می باشد. با توجه به گزارشی که منتشر شده برخی از کاربران در شبکه ی ردیت و طبق چیزی که ورج نقل کرده برخی از کاربران تبلیغاتی را که مختص پیشنهاد به کارگیری این محصول جدید بود را دریافت نموده اند. اشتراکی که برای بهره مندی از سرویس های این دستگاه سخت افزاری تعیین شده12.99 تا14.99 دلار در طول هر ماه مشخص شده است. کاربران مورد نظر اعلام نموده اند که با کلیک کردن بر روی تبلیغات مورد نظر توانسته اند به برنامه اسپاتیفای انتقال پیدا کنند.

از دیگر اطلاعاتی که مطرح شده است می توان به شنیده ها در مورد پشتیبانی ای که این دستگاه در مورد دستورات صوتی دارد اشاره داشت. به نظر می آید مراسمی که اسپاتیفای دعوتنامه آن را ارسال کرده در تاریخ4اردیبهشت ماه یعنی در24 آوریل زمانی برگزار شود که در این روز از نخستین محصول سخت افزاری اسپاتیفای رونمایی خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *