معرفی جدیدترین لپ تاپ با ساختار مخصوص «Stabilizer Flap»

معرفی جدیدترین لپ تاپ با ساختار مخصوص «Stabilizer Flap»

از لپ تاپ وایو ای 12 (VAIO A12) با قالب جدید “Stabilizer Flap” در ژاپن رونمایی شد. در ادامه مطلب شما را با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت لپ تاپ وایو ای 12 آشنا خواهیم کرد.

در حال حاضر بیشتر شرکت های بزرگ و کوچک، نوت بوک های2 در1 زیادی را در اختیار کاربران قرار می ‌دهند و شرکت ژاپنی وایو هم از این موضوع مستثنی نیست. به این ترتیب، این کمپانی اخیراً محصول تازه خود را با نام A12 و یک قالب جدید “Stabilizer Flap” رونمایی کرده است تا ضمن برطرف کردن مشکل تعداد زیادی از نوت بوک های2 در1 موجود، استفاده از محصول در چندین حالت گوناگون امکان ‌پذیر باشد.

از وایو A12 در پنج حالت گوناگون می شود استفاده نمود: حالت لپ تاپ، حالت تبلت، حالت مشاهده، حالت نمایش تاشو و حالت کیبورد وایرلس. همان گونه که عنوان شد، این طراحی، ایراد بیشتر محصولات موجود در بازار مانند اشغال فضای زیاد توسط براکت پشتی، عدم امکان تنظیم زاویه، ضخیم بودن قسمت پایینی و موارد دیگر را برطرف می‌ کند. اما به دلیل استفاده از تکنولوژی و طراحی جدید، اکنون وزن وایو A12 (بین 1.009 تا 1.114 کیلوگرم) به طور قابل توجهی پایین آمده است؛ بنابراین، کاربران می ‌توانند بدون کمترین مشکل، در چندین زاویه گوناگون از این محصول استفاده کنند.

لپ تاپ

مشخصات فنی لپ تاپ وایو ای 12

لپ تاپ وایو در چند مدل متنوع به فروش می ‌رسد که مناسب ‌ترین مدل، از پردازنده Celeron 3965Y برای مدیریت اطلاعات استفاده می کند. علاقه ‌مندان دیگر هم می ‌توانند با پرداخت مبلغ بالاتر، نمونه ‌های دیگر این لپ تاپ را با پردازنده ‌های Core i5-8200Y ،Core m3-8100Y و Core i7-8500Y خریداری نمایند. در کنار این، سفارش محصول با حداکثر16 گیگابایت رم، تا1 ترابایت هارد جامد (PCI-E) و نمایشگر12.5 اینچی با کیفیت1080×1920 امکان ‌پذیر خواهد بود.

از قابلیت های دیگر مهم VAIO A12 می‌ توان به سه پورت یو اس بی، یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 Type-C، یک پورت VGA، پورت شبکه RJ45 و ورودی کارت حافظه SD اشاره نمود. در وضعیت تبلتی، باتری محصول بین7.4 تا8.1 ساعت و زمانی که کیبورد را به آن وصل کرده باشید،15 ساعت دوام می آورد.

ولی ممکن است هیچ چیز به اندازه قیمت محصول اهمیت نداشته باشد. بر اساس گفته تولید کنندگان، لپ تاپ وایو ای12 با قیمت168 هزار ین (1474 دلار) در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. نمونه ویژه “All Black” این لپ تاپ هم238 هزار و 800 ین معادل (2095 دلار) قیمت دارد. فروش جهانی VAIO A12، از سال آینده شروع خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *