معرفی ال جی وی30 همراه با هوش مصنوعی به کار رفته در دوربین

معرفی ال جی وی30 همراه با هوش مصنوعی به کار رفته در دوربین

رونمایی از ال جی وی30 مجهز به دوربینی با هوش مصنوعی

کمپانی ال جی که در زمینه تولید محصولات دیجیتالی و موبایل فعالیت های گسترده ای دارد به تازگی گوشی جدیدی را به نام ال جی وی30 معرفی نموده که هم اکنون تصمیم گرفته نسخه جدیدی از این گوشی هوشمند را در حالی عرضه کند که دوربین در نظر گرفته شده برای آن مجهز به هوش مصنوعی می باشد. البته این مساله در حد شایعه باقی مانده است چرا که هنوز هیچ مقام رسمی از سوی ال جی صحت این مساله را تائید نکرده است.

تا آغاز کنفرانس بین المللی موبایل که در بارسلون برگزار می شود نمانده است و کمپانی های بزرگی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. این مساله موجب شده تا شایعات و احتمالات بسیاری در خصوص محصولات جدید کمپانی ها مطرح شود و این مساله بیش از هر زمان دیگری در خصوص جدیدترین گوشی هوشمند ال جی مطرح می شود. شایعاتی که نشان می دهد ال جی قصد دارد با توسعه ی AI Vision استفاده از دوربین را برای کاربران ساده تر و راحت تر نماید.

قابلیت به کار رفته در این گوشی هوشمند می تواند سوژه را تشخیص داده و در شرایط عکاسی را تشخیص دهد و به این ترتیب موجب می شود تا کاربر بتواند بهترین حالت را برای عکاسی داشته باشد. این گوشی هوشمند دارای هشت حالت پرتره، طلوع آفتاب، غروب آفتاب، منظره، گل، حیوانات خانگی، غذا و شهر وجود دارد که تمام این موارد حالت هایی هستند که این گوشی هوشمند و جدید ال جی برای تشخیص هوشمند خود به آن ها مجهز می باشد و می تواند با استفاده از این موارد تصویربرداری بسیار خوبی را برای شما فراهم کند. ویژگی جدیدی که در ال جی وی30 قرار گرفته است زاویه ای را برای سوژه در نظر می گیرد و با توجه به رنگ آن، اشباع نور و بازتاب آن این قابلیت را دارد که بهترین تصویر را برای کاربر به ثبت برساند.

هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می تواند در هنگام خرید نیز به کاربر کمک های بسیاری داشته باشد. کاربران می توانند به وسیله هوش مصنوعی تصویر مورد نظر خود را جستجو کرده و یا با اسکن کردن کد QR کلیه اطلاعاتی را که برای خرید سوژه مورد نظر خود لازم دارند را به دست بیاورند. این هوش مصنوعی می تواند روشنایی تصویر واقعی را که در نور کم گرفته شده را اندازه گیری کرده و قسمت های تاریک عکس را کمی روشن تر کرده و تصویر با کیفیتی را برای کاربران به ثبت رساند.

علاوه بر قابلیت هایی که هوش مصنوعی در مورد دوربین ال جی وی30 دارد کمپانی کره ای ال جی برای اینکه بتواند همزمان با گوگل اسیستنت وظایف محول شده را به خوبی انجام دهد از برنامه Voice AI نیز رونمایی می کند. این برنامه قادر است برخی از دستورات صوتی جدید را به گوشی های هوشمند این کمپانی می افزاید که بیشتر این دستورات صوتی ارتباط مستقیمی با Voice AI دارد. کمپانی ال جی بیست و سه دستور صوتی که منحصر به این کمپانی است را در خصوص پرچم داران خود که بهبود یافته اند مورد استفاده قرار داده است.

به عنوان مثال با استفاده از فرمان صوتی می توان از دوربین برای عکاسی به صورت پانوراما و تصویر برداری در شرایطی که نور کمی وجود دارد و حتی عکاسی به به صورت صحنه آهسته و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار داد. کاربران با استفاده از فرامین صوتی می توانند از قابلیت های دیگری که Vision AI دارد همچون جستجوی تصویر نیز استفاده کرده و کارهای خود را با سرعت بالاتری انجام دهند.

البته با توجه به گفته های ال جی این موارد تنها بخش کوچکی از قابلیت هایی است که این هوش مصنوعی دارد و می تواند کاربردهای دیگری نیز برای گوشی هوشمند وی30 ال جی داشته باشد. هنوز در خصوص دیگر مشخصات این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است اما انتظار می رود کارایی وی30 ال جی بهتر از قبل باشد و به لطف تغییراتی که در ان به وجود آمده انجام کار را برای کاربران ساده تر کرده باشد. البته ناگفته نماند ال جی در خصوص طراحی این گوشی هوشمند سعی کرده زبان طراحی آن را تغییر چندانی ندهد اما باز هم باید دید پرچم دار بهبود یافته کره ای ها چگونه می باشد و از چه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *