معرفی ال جی جی7 در آوریل سال2018 میلادی

معرفی ال جی جی7 در آوریل سال2018 میلادی

رونمایی از ال جی جی7 در آوریل سال جاری میلادی

کمپانی ال جی تصمیم گرفته است تا جدیدترین گوشی پرچم دار خود را به نام جی7 را در ماه آوریل به صورت رسمی معرفی کرده و در ماه می2018 راهی بازارهای جهانی نماید.

با در نظر گرفتن گزارش های ضد و نقیضی که وجود دارد کمپانی ال جی در حال حاضر در حال بهبود پرچم دار جدید خود از سری جی می باشد و با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می رسد این گوشی هوشمند در ماه می به شکل رسمی عرضه شده و در اختیار کاربران این محصولات قرار خواهد گرفت. در خصوص رونمایی از گوشی پرچم دار جدید این کمپانی کره ای اطلاعاتی منتشر شده که نشان می دهد این گوشی هوشمند در روزهای پایانی ماه آوریل معرفی می گردد.

با توجه به شایعات و اطلاعات اخیر اینگونه به نظر می رسد که ال جی در پی راه حلی می باشد تا بتواند نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را در خصوص پرچم دار جدیدش افزایش دهد و گوشی کشیده ای را راهی بازار نماید. به همین علت است که تصمیم گرفته در خصوص این گوشی هوشمند از پنل اولد استفاده کند و در قسمت بالای صفحه نمایش آن بریدگی را به وجود بیاورد. بریدگی ای که در قسمت بالای صفحه نمایش ایجاد می شود محلی برای قرار دادن دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب و سنسورهای دیگر می باشد.

در گزارش منتشر شده هیچ صحبتی در خصوص استفاده از اسکنر عنبیه چشم در این گوشی نشده است اما کمپانی کره ای ال جی موفق شده پتنت هایی را در این خصوص به نام خود ثبت کند. عرضه جدیدترین گوشی از خانواده جی که دارای بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش آن است چندان دور از نظر نمی باشد. چند وقت پیش هم گوشی G7 Neo رونمایی شد که طراحی آن بسیار شبیه به آیفون10 بود و البته ناگفته نماند که حاشیه تعبیه شده در قسمت پائین صفحه نمایش این گوشی هم چنان به قوت خود باقی می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *