معرفی احتمالی گوشی هوشمند و منعطف سامسونگ در نمایشگاه CES2019

معرفی احتمالی گوشی هوشمند و منعطف سامسونگ در نمایشگاه CES2019

نمایشگاه CES2019 محل احتمالی معرفی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

براساس اطلاعاتی که از سوی یکی از منابع فعال در عرصه تکنولوژی منتشر شده سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی ایکس را که دارای صفحه نمایش منعطف است و قابلیت تاشدن را دارد طی برگزاری نمایشگاه CES2019 به صورت رسمی معرفی کند.

تا به حال اخبار بسیاری در خصوص گوشی انعطاف پذیر سامسونگ انتشار یافته است و در حال حاضر نیز اخباری در دسترس است که نشان می دهد این گوشی انعطاف پذیر با نام احتمالی گلکسی ایکس سامسونگ در نمایشگاه CES2019  معرفی خواهد شد. این اخبار منتشر شده از سوی یکی از منابع موثقی است که در عرصه فناوری فعالیت دارد و این منبع اطلاعاتی اعلام کرده سال 2019 برای سامسونگ زمان جدیدی خواهد بود.

کمپانی کره ای سامسونگ به طور معمول محصولات گلکسی اس خود را در جریان کنگره جهانی موبایل که هر ساله در فصل بهار برگزار می شود به صورت رسمی معرفی می نماید. همین مسئله موجب شده احتمال رونمایی از گلکسی ایکس سامسونگ در نمایشگاه CES2019 به عنوان یک قضیه منطقی دیده شود. Ice Universe به عنوانی یکی از افشاگران خوش نام عرصه تکنولوژی که دارای سابقه درخشانی نیز در این زمینه است اعتقاد دارد گوشی هوشمند و انعطاف پذیر گلکسی ایکس سامسونگ پیش از معرفی در نمایشگاه MWC در طی نمایشگاه CES2019  که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد به صورت رسمی معرفی می گردد.

از سوی دیگر معرفی گوشی نوآورانه سامسونگ در نمایشگاه CES می تواند احتمال قوی تری داشته باشد چرا که اغلب در کنگره جهانی موبایل بیشترین تمرکز افراد و شرکت ها بر روی گوشی های هوشمندی است که از طراحی خارق العاده ای برخوردار نبوده و محصولاتی پیشرفته و جدید هستند. نکته دیگری که در خصوص نمایشگاه CES قابل توجه است اینکه این مراسم همیشه از تکنولوژی های نوین استقبال کرده و اغلب محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی می شوند از فناوری های نوین بهره مند هستند و گلکسی ایکس سامسونگ نیز در دسته این محصولات فوق العاده قرار دارد.

در خصوص قیمت گلکسی ایکس سامسونگ مبلغ 2000 دلار مطرح شده است که در صورت صحت این موضوع باید گفت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ یک محصول خارق العاده است و به هیچ وجه به عنوان گوشی عادی معرفی نخواهد شد. کاربران عادی نیز مسلما تمایل خواهند داشت گلکسی اس10 و یا گلکسی نوت9 سامسونگ را در اختیار داشته باشند.

البته تا برگزاری نمایشگاه CES2019 زمان بسیاری باقی مانده و اتفاقات بسیاری ممکن است در عرصه فناوری به وقوع بپیوندد اما تنها چیزی که خود را واقعی تر نشان می دهد گوشی های انعطاف پذیر هستند که از خیال خارج شده و به صورت واقعی درآمده اند. کاربرانی که به استفاده از گوشی های انعطاف پذیر علاقه دارند می توانند کمی منتظر بمانند تا کمپانی هایی همچون سامسونگ، هواوی، اپل و یا حتی ال جی و کمپانی مایکروسافت گوشی های هوشمندی با قابلیت انعطاف پذیری ارائه دهند. البته نکته ای که متقاضیان باید به آن توجه بالایی داشته باشند قیمت گوشی های انعطاف پذیر است که مسلما مبلغ کمی نخواهد بود و گاها تا 2000 دلار نیز می رسد. البته این قیمت در حال حاضر تنها در خصوص گوشی انعطاف پذیر سامسونگ عنوان شده و احتمال آن وجود دارد قیمت پایین تری در زمان معرفی تعیین شود و یا کمپانی های دیگر محصولی با قیمت ارزان تر را ارائه دهند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *